جاباما
۶۷۷۶۸۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

برف و باران فردا از راه می‌رسد

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد.

خبرگزاری میزان: کارشناس هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد.

معصومه احمدی درباره شرایط آب و هوایی کشور گفت: امروز شاهد آخرین فعالیت سامانه بارشی از شمال شرق کشور هستیم و در بخش هایی از خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی بارش های خفیف و پراکنده همراه با کاهش دما پیش بینی می شود.

وی گفت: با خروج سامانه، بارندگی ها در این مناطق متوقف می شود اما کاهش دما ادامه خواهد داشت.

احمدی ادامه داد:​ در روزهای گذشته بخش های شرقی و جنوب شرقی کشورمان وزش باد شدید و گرد و غبار داشتند که امروز با شدت کمتری ادامه این شرایط را پیش بینی می کنیم­ و احتمال بارش های خفیف و پراکنده در دامنه های زاگرس وجود دارد.

وی تصریح کرد: استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و بخش های شمالی استان فارس بارندگی خواهند داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی نسبتاً قوی از نیمه غربی وارد کشور می شود و بخش هایی از غرب دامنه های زاگرس، شمال غرب و تا حدی جنوب غرب کشور درگیر بارندگی می شوند که به تدریج بارش ها به سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز هم می رسد.

وی افزود: برای روز شنبه موج بارشی دیگری به این سامانه می پیوند که باعث گسترش بارش ها در بیشتر نقاط کشور می شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا شدت بارش ها در استان های کردستان و کرمانشاه بیش از سایر استان هاست اما در استان های ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش های شمالی کشور، استان خوزستان و زنجان هم بارندگی خواهند داشت که بارش ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

احمدی افزود: روز شنبه تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکز و دامنه های جنوبی البرز هم بارندگی دارند.

وی گفت: وزش باد در جنوب غرب کشور همچنان شدید پیش بینی می شود و برای خوزستان پدیده گرد و غبار موجب کاهش دید و کیفیت هوا در این استان خواهد شد.

کارشناس هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی تهران​ افزود: امروز آسمان تهران صاف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      انشاالله مسئولین بدادشان برسه اگر من مسئول جایی بودم تکبر رفتن به اونجا را در خودم از بین میبردم. واستین بالا میزدم هم حساب کتاب دستم میامد هم پول تو دست دیگری نداده خودم رسیدگی میکردم تا پول خراب نشه دزدی واختلاس نشه .خودمم رو راست باید باشم پول خراب نشه وبجای یه کار چند تا کار جلو میافتاد مثل امیر کبیر .وایران زود اباد میشد .تنبلی را باید گذاشت کنار بعلاوه دزدی چون چشم مردم به دست مسئولین است تا ایران ترقی کنه.به زودی به والله پول برای من کاغذی پاره ایی بیش نیست .یعنی با اینکارت فردای خودتت را درست میکنی در اون دنیا باید زذاتت درست باشه به حج وکربلا رفتن درست نمیشه .تا حالا پول دستم بوده مال مردم ولی خیانت نکردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج