۶۷۷۶۸۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مقدس: فیفا یک ریال هم به حساب من پول نریخته

بعد از اتهاماتی که علی کریمی به سرپرست سابق تیم ملی پیرامون واریزی پول های فیفا در حساب شخصی وارد کرد او به این اتهامات واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: مناظره علی کریمی در برنامه ۹۰، بی شک همان جا تمام نشد و می تواند به رسانه های دیگر هم کشیده شود. او حرف هایی در برنامه ۹۰ زد که می تواند با واکنش هایی روبرو شود. کریمی در بخشی از اظهاراتش گفت پول های فیفا به حساب هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی واریز شد، تاجری که در دبی زندگی می کند و در جام جهانی برزیل هم سرپرست کاروان ایران بود.

هوشنگ مقدس در واکنش به این اتهامات مساله را تکذیب و گفت:«علی کریمی باید مدرک بیاورد که ریالی از پول فیفا به حساب من واریز شده است در غیر این صورت از طریق مقامات قضایی این مساله را دنبال می کنم. یک ریال هم از پاداش صعود ایران به جام جهانی برزیل به حساب من واریز نشد. اگر کسی مدرک دارد، رو کند».

او ادامه داد:«مگر می شود فیفا به حساب یک فرد پول بریزد؟ یادم هست فدراسیون چند بار از فیفا درخواست کرد تا این که بخشی از دستمزد کی روش و دستیارانش را از همان منبع پاداش صعود به جام جهانی، به حساب شان واریز کردند. اصلا مگر می شود فیفا به حساب من پول بریزد؟ فکر می کنم آقای کفاشیان هم قبلا در این باره خیلی شفاف حرف زدند. یک بار در تلویزیون وقتی از ایشان پرسیدند که آیا پول ها به حساب من می رفت، سریعا گفت ای کاش به حساب مقدس می رفت چون همان پول را دقیقا تحویل می گرفتیم نه این که از طریق دیگری پول بیاید و نزدیک به یک میلیارد تومان از آن به عنوان پورسانت کم شود. البته با همین حرف کفاشیان و پیگیری وزیر ورزش بود که آن پورسانت به حساب بازگشت».

سرپرست سابق تیم ملی که همچنان یکی از نزدیکان به فدراسیون فوتبال است در ادامه تصریح کرد: «من نمی خواهم یکسری مسایل را بگویم ولی قبل از جام جهانی برزیل، اردوی تیم ملی ایران در اتریش در آستانه لغو بود که من در دو نوبت ۴۰۰ هزار یورو و ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کردم. یک ماه بعد هم پولم را به من پس دادند. نمی خواهم درباره جزئیات پرداختی های دیگرم حرف بزنم».

هوشنگ مقدس در پایان بار دیگر با تاکید بر این که کریمی باید با مدارک مستدل از اتهاماتش دفاع کند، گفت:«عادل فردوسی پور مدام می گوید هرکس حرف دارد، روی خط بیاید و از خودش دفاع کند. زنگ زدم و پیامک دادم ولی اجازه ندادند از خودم دفاع کنم. یا در برنامه زنده به من اجازه دفاع بدهند و یا کریمی مدرک بیاورد، وگرنه من این موضوع را پیگیری می کنم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....

      پس انتظار داریم بیایی بگی کریمی درست گفته پولهارابه حساب من می ریختن گم شین دزدهای کثیف پول هشتادملیون ایرانی را مثل آب خوردن باهم بالامیکشیدین وتاحالاهم بالامیکشین

    • بدون نام

      پس چرا ساکت گفت چون ما تحریم بودیم کفاشیان تصمیم گرفت پولها از طریق حساب شخصی به فدراسیون داده بشه؟این وسط یکی از فدراسیون داره دروغ میگه

    • بدون نام

      اقای مقدسی از قران هم پیراهن درست کنی چون کریمی پرسپولیسیه طرفدارهای پرسپولیس فقط حرف اونو قبول میکنن تواین مملمت نباید کار خوب کنی فقط باید بگم بگم راه بندازی مافیای پول وباج تو ایران قویه هرکسی رو میتونه کله بکنه کیرچش وشما که عددی نیستین والان علیه کیروشن به خاطر اینه که دم واسطه هارو چیده تا دور وبر تیم ملی نباشن

    • سنایی

      غیبت نکنید هوشنگ مقدس چه گناهی کرده که تاوان تهمت علی کریمی هیچی نذار را بدهد به قول هوشی کریمی مدرک بیاورد مطمئن باشید مقدس از طریق دادگاه روی کریمی را آنچنان کم میکند که دیگه از این غلط ها نکند مردک لنگی الدنگ

    • بدون نام

      خیلی بی معرفت تشریف دارین دزد از خدا بی خبر.اگه شما دزدی نمیکنید پس این همه پول از کجا آوردین. در ضمن تواصلا چه از فوتبال میفهمی که وارد ورزش شدی. شاهان برای دزدی به ورزش وارد میشین وپول بیتالمال را به غارت میبرین. به امید آن روزی که صبر خدای متعال تمام شود وهمتان رسوا شوین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج