جاباما
۶۷۷۶۹۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

حاج قاسم: نام عماد مغنیه برای دشمن رعب‌آور بود

فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه گفت:نام عماد مغنیه برای دشمن رعب آور بود.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه گفت:نام عماد مغنیه برای دشمن رعب آور بود.

سردار قاسم سلیمانی در گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت شهید عماد مغنیه،ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، گفت: این مراسم اولین مراسم علمی است که در یک چارچوب اساسی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نام عماد مغنیه برای دشمن رعب آور و برای دوستان نشاط آور بود، در آغاز او نام مختار را برای خود برگزید اما در ادامه نام رضوان را برگزید و در نهایت هم به رضوان الهی پیوست.

سلیمانی ادامه داد: پس از ارتحال امام راحل در بین شخصیت‌های غیر روحانی شخصیتی همانند عماد مغنیه ندیدم، در زمان شهادتش یک اندوه عمومی را در عالم اسلام به وجود آورد و این نه مختص لبنان که تمام عالم اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: در این همایش شخصیت های بسیاری مقالات مختلفی درخصوص شخصیت عماد مغنیه تهیه کرده اند، من هم در حد بضاعت خود برای اولین بار می خواهم پیرامون دوست عزیزی صحبت کنم که دوره مهمی از عمر خودم را با او به سر بردم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این که شخصیتی که قدر و اساس او تاکنون در بین جوانان جهادی و مجاهد عالم اسلامی اعم از شیعه و سنی و حتی غیر از آن، در عالم مسیحی کسانی که در راه حق مبارزه می‌کنند مجهول و ناشناخته مانده است، گفت: نه این کنگره می‌تواند قدر آن شهید را معلوم کند و نه کنگره‌های دیگری؛ این همت اساسی از سوی تمام قلم به دستان، هنرمندان، کارگردانان و شخصیت هایی که توانمندی ظهور و بروز چنین شخصیت هایی را دارند امروز بر همه آنها واجب است که با شناساندن شخصیت آنها یک راه روشن تری برای شناخت او ایجاد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بود دیگه نیست

    • ایمان

      حاج قاسم تو که همش ادعا داری از مسلمانها و مظلومین جهان حمایت میکنید وهمیشه در حال جهاد هستین شما همش فقط ادعا مفت دارین شما اگر واقعا به فکر مسلمانها ومظلومین جهان هستین مگه ما ملت ایران مسلمون نیستیم که واقعا زندگیمون از وضع همون مظلومین فلسطین یا لبنان سوریه صد برابر بدتره تو واقعا اگه در راه خدا جهاد میکردی بایستی در خود کشور عزیزمون جهاد کنی که واقعا مردم هر روز فقیرتر و بدبختتر میشن این کاری که تو میکنی جهاد نیست جهاد واقعی جهاد در راه مردم خودمونه نه مردم یمن فلسطین سوریه بحرین افغانستان لبنان و تمام گدا گشنه های دیگه تا هر وقت که براشون منفعت داشته باشیم با ما متحد میشن وقتی هم که خوب شیره کشورمون رو کشیدن ولمون میکنن نمونش همین کشور نیم رجبی جیبوتی هست که این نیم رجبی به خودش اجازه داده که مارو تحریم کنه

    • محمد شریعتمداری

      حاج قاسم عزیز، ای شهید زنده، که همواره نظراتت در مورد همه چیز برای ما قابل احترام بوده. آیا نمی توانی سایه این مسئولان اقتصادی رو از سر مردم کم کنی که پول کشور اسلامی ما به این خواری و خفت نیفتد و ما مایه خنده یک مشت عرب خلیجی نشویم؟

    • بدون نام

      درود برسردارمظلومان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج