جاباما
۶۷۷۷۰۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف بیش از ۶ میلیون عدد ماده محترقه در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اعضای دو باند توزیع مواد محترقه در تهران و کشف شش میلیون و ۸۶۰ هزار عدد ماده محترقه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اعضای دو باند توزیع مواد محترقه در تهران و کشف شش میلیون و ۸۶۰ هزار عدد ماده محترقه خبر داد.
سردار علیرضا لطفی دراین باره گفت: مأموران اطلاعات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای مأموریت خود متوجه فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در محدوده غرب تهران شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند، قصد فروش این مواد برای چهارشنبه سوری را داشتند، گفت: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی دستور بازداشت متهمان این پرونده صادر و تیم های اطلاعاتی و انتظامی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

لطفی ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، در نهایت محل اختفا و فعالیت متهمان شناسایی شده و روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، اعضای این دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهمان و همچنین انباری هایی که در آن اقدام به ساخت این مواد کرده بودند، شش میلیون و ۸۶۰ هزار انواع مواد محترفه کشف و ضبط شد.

وی در مورد متهمان این پرونده نیز گفت: دستگیرشدگان پس از بازجویی و اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تشکیل شده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بذارید مردم شاد باشن خب. تا کی بگیر و ببند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج