۶۷۷۷۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عکس جدید نوکیا ۷ پلاس

ایوان بلس با انتشار عکس جدید نوکیا ۷ پلاس (+Nokia ۷) در دو رنگ سفید و قهوه‌ای، طراحی موبایل جدید نوکیا که توسط اچ ام دی گلوبال تولید می‌شود را تایید کرد.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: ایوان بلس با انتشار عکس جدید نوکیا ۷ پلاس (+Nokia ۷) در دو رنگ سفید و قهوه‌ای، طراحی موبایل جدید نوکیا که توسط اچ ام دی گلوبال تولید می‌شود را تایید کرد.
عکس جدید نوکیا ۷ پلاس

زمان زیادی تا برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ باقی نمانده که حالا شایعات پیرامون موبایل میان رده فنلاندی‌ها توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد تایید شده است. همان‌طور که پیش‌تر نیز در تصاویر لو رفته از طریق منابع چینی دیده بودیم، نوکیا +۷ با صفحه نمایشی کم‌حاشیه و ۱۸:۹ تولید می‌شود. بر خلاف برخی از محصولات جدید، خبری از دوربین دوگانه در بخش جلویی نیست و در عوض، سازندگان از این سیستم در بخش پشتی استفاده کرده‌اند. حسگر اثر انگشت نیز در بخش پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است.

مطابق با اطلاعات درج‌شده در بخش پشتی گوشی، نوکیا ۷ پلاس بر پایه اندروید وان توسعه پیدا می‌کند. در این صورت، سیستم عامل این گوشی به صورت اختصاصی توسط گوگل پشتیبانی خواهد شد و کاربران در مقایسه با دیگر محصولات بازار می‌توانند برای مدتی طولانی‌تری به‌روزرسانی‌های اندروید را دریافت کنند. برای دوربین دوگانه پشتی از لنزهای زایس استفاده خواهد شد که در نتیجه آن، می‌توان تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کرد.

انتظار می‌رود این گوشی موبایل با نمایشگری ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۱۶۰، تراشه اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. در ادامه می‌توانید عکس جدید نوکیا ۷ پلاس را مشاهده کنید:
عکس جدید نوکیا ۷ پلاس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج