۶۷۷۷۸۵
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

مردم خوزستان، دردِ زندگی ابتدایی را دارند

دبیر اولین همایش حقوق شهروندی استان خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان، درد هوا، نفس کشیدن و زندگی ابتدایی را دارند، گفت: اگر این مردم در ادارات هم مورد بی‌مهری قرار بگیرند، مشکلی بر مشکلات آنها افزوده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیر اولین همایش حقوق شهروندی استان خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان، درد هوا، نفس کشیدن و زندگی ابتدایی را دارند، گفت: اگر این مردم در ادارات هم مورد بی‌مهری قرار بگیرند، مشکلی بر مشکلات آنها افزوده می‌شود.

پروانه ولوی در اولین همایش حقوق شهروندی استان خوزستان که امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از آذرماه سال گذشته با رونمایی از منشور حقوق شهروندی، رئیس جمهور این منشور را به طور رسمی وارد عرصه اجتماعی کرد و استان‌ها موظف شدند حداکثر تلاش خود را برای اجرای این منشور و فرمان انجام دهند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی، بنای ما بر اجرای صرف برنامه‌ها بدون لحاظ بحث علمی و توجه به مقدمات آن از قبل نبود و بنابراین از زمانی که این مسئولیت را عهده‌دار شدم، بنا را بر شناسایی جامعه هدف اجرای منشور حقوق شهروندی گذاشتیم.

نماینده تام‌الاختیار استاندار خوزستان در امور حقوق شهروندی ادامه داد: بر همین اساس در هشت شهر بزرگ و تعدادی از شهرهای کوچک استان، نیازسنجی انجام شد تا به طور اصولی شناسایی کنیم که چه نیازهایی برای خوزستان در حوزه حقوق شهروندی در اولویت است و چه کسانی باید در اولویت حقوق شهروندی دیده شوند.

ولوی افزود: بنابراین به طور روشن و مشخص بر اساس نیاز اجتماعی جامعه خوزستان، دسته‌بندی‌هایی صورت گرفت تا همه جامعه هدف متناسب با نیازهای خود طی مراحل مختلف در این دسته‌بندی دیده شوند و پس از آن راه‌های آغاز اجرای منشور حقوق شهروندی را احصا کنیم که یکی از راه‌های آن همین همایش امروز است.

وی با بیان اینکه آموزش حقوق شهروندی باید از میان مسئولان و ادارات استان که رابطه مستقیمی با مردم دارند، آغاز شود؛ عنوان کرد: اگر چنین کاری را آغاز کنیم و رضایت ارباب رجوع را در ادارات داشته باشیم، از آلام و دردهای مردم تا حدودی کاسته خواهد شد.

دبیر اولین همایش حقوق شهروندی استان خوزستان با اشاره به آلودگی هوای استان و پدیده ریزگردها اظهار کرد: مردم ما دردمند هستند. امروز مردم خوزستان، درد هوا، نفس و یک زندگی ابتدایی را دارند.

ولوی ادامه داد: اگر این مردم در ادارات هم مورد بی‌مهری قرار بگیرند، بار و مشکلی بر بارها و مشکلاتی که بر دوش آنان است، افزوده می‌شود. اگر بخواهیم برای اجرای منشور حقوق شهروندی، کار خود را آغاز کنیم باید از همین نقطه شروع کنیم و با ارباب رجوع درست حرف بزنیم و ارباب رجوع را درست ببینیم و حق آنها را پایمان نکنیم و خودمان به زخم خودمان نمک نپاشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      حقوق شهروندی را از شورای حل اختلاف شروع کنید که یکی دوسال برای یک شکایت کوچک باید بدوی اخر ول کنی از شکایت بگذریوووووووووووووووووووفقط حرف نباشه که گوشمون پره

    • بدون نام

      مگر نماینده ندارند مگه مدیران استانی ندارند

    • محمد

      این که میگین درد زندگی ابتدایی اغراقه اما خیلی متاسفم استانی که اینهمه شهید داده و جنگید و بیشترین خسارت رو از جنگ دید اینچنان مظلومه.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شعار میدادن با اینکه هوا نداربم ولی هواتو داریم حالا آقای رییس حمهور بیاد هواشونو داشته باشه ای خدا از دست بعضی از مردم

    • خوزستانی

      خیلی بده ک با تمام سرمایه ات کل کشور دارن زندگی میکنن و خودت آرزویه ساده ترین زندگی رو داشته باشی،،این حق ما نیست بخدا

    • بدون نام

      اونوقت روحانی احمق صحبت از رفراندم میکنه

    • بدون نام

      مهم نیست مهم تهران در رفاه باشه کافیه

    • بدون نام

      یکی از بی عرضه ترین دولتها در طول تاریخ 2500 ساله ایران همین دولته دولت رانا و اختلاس و شعار مفت

    • بدون نام

      خواستن توانستن تا مردم نخواهند چیزی درست نمیشود مدیران دانا کشور توانا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج