۶۷۷۸۲۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال مجازات امری و الخلیفی از سوی یوفا

سرمربی و رئیس باشکاه پاری‌سن‌ژرمن ممکن است به خاطر اظهارات‌شان درباره قضاوت بازی این تیم در خانه رئال مادرید از سوی اتحادیه فوتبال اروپا مجازات شوند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت آی‌یو اسپورت، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ممکن است اونای امِری سرمربی و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به خاطر مصاحبه‌های‌شان بعد از شکست ۳ بر یک شب گذشته پاریسی‌ها در خانه رئال مادرید توبیخ و جریمه کند.

بعد از این بازی که در چارچوب دیدارهای مرحله رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در خانه نماینده اسپانیا برگزار شد، امری شکست تیمش را به تصمیمات جانبدارانه جانلوکا روکی، داور مسابقه ربط داد و بیش از یک مورد تأکید کرد که نماینده فرانسه از قضاوت قاضی ایتالیایی بازی ضربه خورده است. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم با تأیید گفته‌های سرمربی این تیم گفت که تصمیمات روکی از جمله پنالتی تشخیص ندادن برخورد توپ با دست راست سرخیو راموس در محوطه جریمه رئال مادرید طی نیمه دوم بازی ضربه‌ای آشکار به شانس صعود PSG زده است.

اکنون طبق ادعای سایت آی‌یو اسپورت، کمیته کنترل، انضباط و اخلاق یوفا مشغول بررسی اظهارات امری و خلیفی است و احتمال مجازات آنها وجود دارد که نتیجه این بررسی‌ها یا فردا (جمعه) یا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

پیش از این سابقه داشته است که کمیته انضباطی یوفا سرمربیان تیم‌های حاضر در رقابت‌های تحت نظارت این تورنمنت را به خاطر انتقادات‌شان از داوران مجازات کند از جمله دو جلسه محرومیتی که برای مانوئل پیگرینی سرمربی سابق بارسلونا به خاطر انتقاد از عملکرد داور بازی تیمش برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013، یا محرومیت یک جلسه‌ای آرسن ونگر به خاطر اظهاراتش درباره ماسیمو بوساکا، داور بازی توپچی‌‌ها مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 11-2010 در نظر گرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا بیان از فدراسیون ایران یاد بگیرن که بعد هر بازی مربیان داور نفرین میکنن کلمه آون سمت غش کرد ویه کاپ به آون تیم یه کاپ به این تیم وداور سر ما روبرید بکار میبرن اخرش هم هیچی نمیشه!بابا فیفا چی بلده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج