۶۷۷۸۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی پرگل آرسنال و میلان در لیگ اروپا

دور رفت از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی یاران سامان قدوس برابر توپچی‌های لندن، و پیروزی تیم‌های دورتموند و میلان ادامه یافت.

خبرگزاری تسنیم: در دومین شب از بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب 7 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال در خانه تیم اوستشوندز سوئد که سامان قدوس را در ترکیب داشت، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. مهاجم ایرانی اوسترشوند از ابتدا تا پایان مسابقه در میدان حضور داشت.

ناچو مونرئال در دقیقه ۱۳، سوتوریوس در دقیقه ۲۴ (گل به خودی) و مسعوت اوزیل در دقیقه ۵۸ گل‌های این بازی را برای آرسنال زدند. اوسترشوندز در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما تام پترسون این فرصت را به هدر داد.

در دیگر بازی مهم امشب دورتموند در خانه برابر آتالانتای ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. شورله در دقیقه 30 و باتشوایی دو بار در دقیقه 65 و دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای دورتموند گلزنی کردند . گل‌های لاتزیو را هم ایلیچیچ در دقایق 51 و 56 به ثمر رساندند. به این ترتیب زردپوشان وستفالن بازی بازی باخته را در آخرین دقیقه بردند.

میلان هم امشب در خانه لودوگورتس به میدان رفت و میزبان بلغارستانی‌اش را ۳ بر صفر شکست داد. کوترونه در دقیقه ۴۵، ریکاردو رودریگس در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی و فابیو بورینی در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند.

نتایج سایر دیدارهای امشب لیگ اروپا را در زیر مشاهده کنید:

مارسی ۳ - براگا صفر
نیس ۲ - لوکوموتیو مسکو ۳
رئال سوسیه‌داد ۲ - سالزبورگ ۲
اسپارتاک مسکو یک - اتلتیک بیلبائو ۳

امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران 7 بازی همزمان دیگر در لیگ اروپا برگزار می‌شود که در مهمترین آنها لیون میزبان ویارئال است، اتلتیکومادرید به خانه کپنهاگن می‌روند و ناپولی از لایپزیگ پذیرایی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج