۶۷۷۹۹۸
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف ۲۰۰ هزار یورو از جانشین جمشید بسم‌ الله

معاون حقوقی و رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از دستگیری فردی در عملیات برخورد پلیس با سوداگران ارز خبر داد که بیش از ۲۰۰ هزار یورو همراه خود داشته است.

خبرگزاری تسنیم: معاون حقوقی و رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از دستگیری فردی در عملیات برخورد پلیس با سوداگران ارز خبر داد که بیش از ۲۰۰ هزار یورو همراه خود داشته است.

بهمن حسن بیگی با اشاره به عملیات پلیس آگاهی در برخورد با سوداگران ارز در بازار غیررسمی و غیرقانونی تهران اظهار کرد: با توجه به افزایش غیرقانونی ارز در بازار تهران تا مرز ۵۰۰۰ تومان و با توجه به خواست هیئت دولت برای برخورد با اخلالگران در چهارچوب قانون، پلیس آگاهی طرح دستگیری و برخورد با این سوداگران را در دستور کار خود قرار داد.

معاون حقوقی و رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: قضات تعزیرات حکومتی استان تهران برای تسریع در رسیدگی به پرونده سوداگران دستگیر شده ارز توسط پلیس، در محل پلیس آگاهی تهران بزرگ مستقر شدند و با توجه به گزارش دستگاه کاشف و اعلام نظر بانک مرکزی در خصوص مابه التفاوت قیمت ارز در بازار غیرقانونی و قیمت دولتی و رسمی آن، احکام قانونی را صادر کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به بند «خ» ماده ۲ و بند «ت» ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر مجازات خرید و فروش غیرقانونی ارز، پس از تشکیل پرونده و در صورت محرز شدن خرید و فروش غیرقانونی ارز، مجرمان علاوه بر ضبط ارز کشف شده از آن‌ها به نفع دولت، به پرداخت دو برابر ارز کشف شده نیز محکوم خواهند شد.

حسن بیگی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات این افراد سودجو باعث تشویش اذهان عمومی و بالا رفتن غیرقانونی ارز خواهد شد و ضربه زدن آن‌ها به نظام اقتصادی، ما با شدت با این افراد برخورد خواهیم کرد.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان با اشاره به دستگیری یکی از سرشاخه‌های بازار غیرقانونی ارز گفت: در عملیات پلیس آگاهی بالاترین مقدار ارزی که از یک نفر کشف شد متعلق به فردی بود که ۲۰۵ هزار یورو به همراه داشت و ارزش آن بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت قانونی، در صورت احراز اتهام، این مبلغ به نفع دولت ضبط و این فرد نیز به پرداخت جریمه ۲ برابری ارز مکشوفه از وی محکوم خواهد شد.

در عملیات چهارشنبه صبح پلیس آگاهی که در سه نقطه پاساژ افشار، سبزه میدان و خیابان منوچهری پایتخت به اجرا درآمد، «س» که به عنوان جانشین یکی از پرحاشیه‌ترین دلالان ارز در سال‌های اخیر مطرح بود دستگیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا همش حرف مفته. تو کشورهای دیگه هم دلال ارز هست؟ پس دولت میلنگه.

    • بدون نام

      واقعا مردم ايران بايد باور كنن كه با٩٠نفر قيمت دلار اوج به آسمان گرفت
      پس چگونه ادعا ميكنيم در مقابل دنيا كه به يقيين افرادي هستند كه با پول خوردشان ميتوانند هزاران نفر از اين دلالان را، تازه اصلشون رو بخرند و آزاد كنند ايستاديم
      عموها خودتونيد

    • جمشید سیف بهمنی

      خودتون خر فرض کنید. یعنی با یک مبلیارد تمن اقتصاد مملکت زیر و رو میشه. شاشیدم تو این اقتصاد. دولت .... بهتره بره کسانیو بگیره که اول سال میدونستند دلار گرون میشه.
      دیگه به این مملکت امیدی نیست. از مدیر یه کارخونه کوچک تا مدیر استان تا وزیر تا خود رئیس جمهور فقط به فکر منافع شخصی هستند. مردم بدبختم باید زجرکش بشن.

    • مرتضی

      یعنی الان دیگه مشکل ارز و گرانی ارز و چی و چی.... حل دیگه!!!!

    • ایرانی

      200 هزار یورو یا بالاتر مبلغی نست که توانایی برهم زدن و آشفته کردن اقتصاد را رقم زند! بی خود چند نفر واسطه گر و دلال را مسبب مشکلات فعلی معرفی نکنید! ریشه ایی به کاستی ها و ضعف هایتان بپردازید!

    • علی

      کاملا مشخصه کار دولتیهاست اول کارشون رو میکنند بعد اون شخص رو میگیرند و جریمه به نفع دولتیها
      این وسط مردم سختی میکشند خدا ازتون نگذره 24 ساعته بکوبه رو سرتون

    • بهزاد

      خخخخ چرا پول مردم رو بزور میگیرید.

    • مهرداد

      بس کنید مردم ...نیستن این شمایید که ملت رو ... فرض میکنید

    • حسام

      خجالت بکشید بابا!جمشید بسم الله جمشید بسم الله!بی کفایتی خودشون تو کنترل بازار ارز رو انداختن تقصیر خرزو خان!حالم بد شد!!!خدایا گناه من چی بود توی ایران به دنیا اومدم؟؟مگه اون دنیا چه کار کرده بودم؟

    • بدون نام

      بحث گرونی دلاره چیکار به یورو داره خیلی تابلو دارید دروغ میگید و یه قربانی الکی میسازید

    • بدون نام

      خاک تو سر ما که 200هزار یورو برای ما پوله.
      یعنی اینقدر بدبخت و فقیریم که 200هزار یورو اقتصاد کشورمون و تکون میده؟؟؟
      200هزار یورو برای میلیونها آدم در کشورهای دیگر پول توجیبی ست

    • بدون نام

      سال نود که شماها میگفتین مقصر دولته حالا دلالها مقصر شدن

    • بدون نام

      اختلاسهای هزار هزار میلیاردی باعث تشویش اذهان عمومی و ضربه زدن به نظام اقتصادی میشه نه 200 هزار یورو!!!!!!!!!!!!!

    • کارمند

      واقعا انتظار دارید مردم بپذیرند که یک نفر که ظاهرا هیچ وابستگی هم به شخص یا جناح خاصی نداره بتواند قیمت ارز را تعیین کند.چرابانک مرکزی ودولت از وجود چنین نوابغ بااین توانایی برای کنترل بازار استفاده نمیکند.

    • ملت مظلوم

      کار بجایی رسیده که دیگه دارن از جیب مردم کشورو اداره میکنن ....خاک کره زمین تو سرتون که همه ثروت ملت رو تو کشورهای دیگه بباددادید وحالا از جیب ملت میدزدید سرطان بشه توجون خودتون وخانواده هاتون آمین

    • حمید

      لطفا چاپ کنید تا یکی جواب بده :

      من‌ 8 بار خبر رو خوندم این (( جمشید بسم الاه )) کجای این خبر اومده؟؟؟ شما از کجا آوردید این اسم رو؟؟؟؟ کسی دیده؟؟؟؟

      لطفا فوری بگید گیج شدم

    • ترسو

      پس خود جمشيد بسم الله كجاست كه جانشين تعيين كرده ؟! خودش واسه دولت احمدي نژاد بود و جانشينش واسه دولت روحاني ؟! پس براي دولت بعد هم از حال يه فكري بكنيد كه اونموقع دست و پاتون نيفته گَل هم .......
      كاش حداقل يه آدم عاقل و با سياست تو دَم و دستگاتون داشتين كه دروغ و دلنگاتونو يه جوري آبرومندانه جمع كنه تا اينقدر مضحكه عام و خاص نمي شديد .

    • بدون نام

      بايد هزينه هاي كشور مديريت بشه،ايران ديگه كشور پولداري نيست كه بتونه خاصه خرجي كنه، كاش حداقل پولمون در حد افغانستان بود.
      تو رو به ولاي علي ،٤تا متخصص بيارين

    • بدون نام

      یعنی با دویست هزار یورو بازار ارز به هم ریخته خجالت بکشید

    • علي

      عمده دلارهاي ايران دلارهاي نفتي است كه تحت كنترل و اداره دولت ميباشد
      وقتي دلار ميشه 5000 تومان اين بيانگر اينه كه اوضاع اقتصادي وتورمي كشور بسيار خراب ميباشد و درامد و دلارهاي نفتي وارد كشور نميشود و كشور كمبود درامد و دلار و كسري بودجه دارد ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج