جاباما
۶۷۸۱۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تعریف کاپیتان سابق آرسنال از قدوس

مارتین کیون، اسطوره باشگاه آرسنال به تمجید از سامان قدوس پرداخت و تاکید کرد که او عملکرد بهتری از دنی ولبک در دیدار شب گذشته داشته است.

ورزش سه: مارتین کیون، اسطوره باشگاه آرسنال به تمجید از سامان قدوس پرداخت و تاکید کرد که او عملکرد بهتری از دنی ولبک در دیدار شب گذشته داشته است.

شب گذشته دو تیم آرسنال و اوسترشوند به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان ونگر موفق شدند با سه گل از ناچو مونرئال، گل به خودی بازیکن اوسترشوند و اوزیل، کار را به نفع خود به پایان برسانند. نکته قابل توجه بازی شب گذشته، فیکس بودن سامان قدوس در خط حمله اوسترشوند و حضور 90 دقیقه ای او در این بازی بود که به نظر مورد توجه مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال نیز قرار گرفته است.
او ضمن انتقاد از عملکرد دنی ولبک، به تمجید از سامان پرداخت. او گفت:" وقتی بازیکنی (ولبک) از مصدومیتی طولانی مدت بازمی‌گردد، با ترس و بیم در زمین ظاهر می‌شود. ولبک گفته که چمن ورزشگاه مناسب نبود. او در حال حاضر اعتماد به نفس پایینی دارد و فکر می‌کنم شب سختی برای او بود.
تعریف کاپیتان سابق آرسنال از قدوس

سامان قدوس، مهاجم حریف، احتمالا شب بهتری را نسبت به دنی ولبک پشت سر گذاشت. به نظرم اوسترشوند خیلی خوب کار کرد. تسلیم نشدند و تمام طول بازی جنگیدند. سامان قدوس نمایش خوبی داشت، او بازیکن خیلی خوبی است. اوسترشوند تیم با کیفیتی است که رویکرد مثبتی در زمین دارد. حالا متوجه می‌شوم که انها چگونه در لیگ اروپا نتایج خوبی کسب کرده اند."
نمایش های درخشان قدوس در این فصل، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود با تکمیل این نمایش های عالی در جام جهانی، او در فصل آینده یک انتقال بزرگ پیش رو داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج