۶۷۸۱۴۰
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: شک ندارم الهلال از استقلال وحشت دارد

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است که الهلال عربستان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا از لیگ تیم می‌ترسد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری درباره تساوی ۲ - ۲ تیم استقلال مقابل الریان قطر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی بود، چرا که با تیمی از ملیت‌های مختلف بازی داشتیم. آنها بازیکنانی سرعتی و توانمند داشتند، اما خوشبختانه با همت بچه‌‌ها توانستیم یک امتیاز بگیریم. استقلال خیلی خوب بازی کرد و تنها ۲۰ دقیقه از بازی در اختیار ما نبود.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: الریانی‌ها سعی کردند ما را تحت‌تأثیر قرار دهند، ولی اگر مجموع بازی را در نظر بگیرید، ما تیم برتر میدان بودیم. این درست است که آنها چند حمله خطرناک داشتند، ولی ما در نیمه دوم عالی بودیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم.

وی در مورد اینکه چرا استقلال به راحتی گل خورد و آیا این مسئله به ضعف خط دفاعی آبی‌پوشان بازمی‌گردد، گفت: در خط حمله الریان نفراتی بازی می‌کنند که از بهترین‌های فوتبال جهان هستند. این تیم بهترین آمار گلزنی در لیگ ستارگان قطر را دارد و نمی‌توان گفت که خط دفاع استقلال ضعیف بازی کرد. من که ضعف خط دفاعی استقلال را قبول ندارم.

طاهری راجع به تقابل آبی‌پوشان با الهلال در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: ما میزبان هستیم، ولی متأسفانه نمی‌توانیم مقابل هواداران استقلال بازی کنیم. با این حال می‌دانیم که قلب هواداران استقلال برای موفقیت و سربلندی این تیم می‌تپد و امیدوارم آنها را در این بازی خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال توانایی شکست الهلال عربستان را دارد یا نه، تصریح کرد: شک ندارم الهلال از تیم استقلال وحشت دارد. آنها بازی‌های گذشته ما را آنالیز کرده و خواهند کرد. حریف از قدرت حفظ توپ ما اطلاع دارد. بازیکنان استقلال با تمام وجود در این بازی هم تلاش می‌کنند که دل هواداران و مردم ایران را شاد کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقاد برخی از منتقدان نسبت عملکرد پژمان منتظری خاطرنشان کرد: منتظری تجربه زیادی دارد و برای تیم ما مهره مفیدی به شمار می‌آید که متأسفانه در بازی الریان مصدوم شد و او را مدتی نداریم. پیش از این هم برخی افراد اعتقاد داشتند چشمی باید در خط میانی بازی کند و نباید در خط دفاعی به میدان برود.

وی درباره اینکه آیا شفر با دستیارانش به خصوص او در کادر فنی مشورت می‌گیرد یا نه، گفت: در جلسات، همه اعضای کادر فنی نظر می‌دهند، اما این شفر است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد مامه تیام راضی هستید؟»، عنوان کرد: نمی‌توان در دو بازی تیام را محک زد و در موردش قضاوت کرد. او اولین بازی خودش را در لیگ قهرمانان انجام داد و معتقدم با تلاش و جنب و جوشی که دارد، می‌تواند در آینده به ما کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ زهی خیال باطل
      چیز میشین چیز
      ۶تا نخورین صلوات

    • a

      فقط قلب استقلالیهانیست که واسه پیروزشدن استقلال ازالهلال می تپد بلکه هرایرانی آرزوی پیروزی نمایندگان ایران را دارد انشاالله موفق بشن

      پاسخ ها

      • طرفداران خونه به خونه

        ما که آرزوی برد الهلال و تحقیر استقلال را داریم

    • بدون نام

      عنایت بفرمــــــــــــــااایید!!خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دوستی که میگی قلب تمام ایرانیا از پیروزی اسدقلال مقابل الهلال خوشحال میشه،،چطور شما کیسه کشا از پیروزی الهلال مقابل پرسپولیس خوشحال بودینو خربین الاغ بین میکردین...خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خرررربینو عشق است
        ۷۷ رویایی

    • 44446666666

      هههههههه
      آخه شماها متخصص آسیا هستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم آرزوی برد السد رو مقابل تیم نحیف لنگ دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج