۶۷۸۱۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: طلب ۳ سال قبل چه ربطی به امسال دارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: اینکه طلب ۳ سال قبلم را دریافت کردم این مسئله چه ربطی به قرارداد امسال دارد. مطرح کردن این حرف‌ها نشان از اطلاعات ناکافی دارد.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان اعلام کرد یک ریال دریافتی بابت قراردادش در فصل جاری از باشگاه نداشته است که باشگاه استقلال خوزستان در واکنش به این موضوع طی بیانیه‌ای اعلام کرد که او مبلغ ۱۵۰ میلیون بابت طلبش از سه سال قبل و مبلغ ۵۰ میلیون بابت پولی که در ابتدای فصل در اختیارش قرار گرفته بود، دریافت کرده است.

* طلب 3 سال قبل چه ربطی به پول امسال دارد!

ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ادعاهایی که در این بیانیه اعلام شده است، عنوان کرد: اگر من پولی بابت طلب سه سال قبلم دریافت کردم این چه ربطی به قرارداد امسالم دارد؟ مطرح شدن این حرف‌ها نشان از اطلاعات ناکافی دارد و وقتی مسائل ساده را هم نمی‌دانند دیگر به ما ربطی ندارد.

* پولی که قرار بود یک هفته‌ای بگیرم 3 سال طول کشید

وی افزود: من ۳۵۰ میلیون بابت پانزدهمین دوره لیگ برتر که استقلال خوزستان با قهرمانی برای باشگاه کسب افتخار کرد و باعث شادی دل همه مردم اهواز شد، طلب داشتم. طبق نامه‌ای که از مدیریت قبلی باشگاه دریافت کرده‌ام، قرار بود پولم را از درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ دریافت کنم. ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کرده‌ام که ۲۰۰ میلیون آن هنوز باقی مانده است. حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ می‌تواند بگوید که این پول را به چه شکلی گرفته‌ام. پولی که قرار بوده یک هفته‌ای بگیرم، سه سال طول کشیده است. همه ایران من را می‌شناسند و می‌دانند نه اهل عوام‌فریبی هستم و نه دروغ می‌گویم. اینکه من پول سه سال قبلم را گرفته‌ام، به کسی چه ربطی دارد.

* ویسی دروغ می‌گوید تدارکات، ماساژور، دکتر و 27 بازیکن تیم چی؟

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: در ابتدای فصل پولی از سوی آقای اسدبیگ و از طریق استانداری در اختیار ما قرار گرفت که بعد از انجام هزینه‌های مختلف مقداری از آن باقی ماند که باید با آنها حساب و کتاب انجام دهم. این پول چه ربطی به دیگران دارد. در ضمن ۳۵ میلیون تومان هم به موسی کولیبالی دادم که از مالی آمد و مقداری هم به تدارکات و مربی بدنساز پرداخت کردم که رسیدهای آن را هم دریافت می‌کنیم. همچنین بابت انتقال ابراهیم صالحی ۳۰ میلیون تومان گرفتیم که من در تبریز پاداش اعضای تیم را داده بودم و آن پول را پیش خودم نگه داشتم که اگر پول من پس داده شد، پول باشگاه را بازگردانم و اگر این‌طور نشد، آن را بابت پولم بردارم. مدیری که جواب نمی‌دهد بگوید بر اساس کدام چک و کدام سند رقمی امسال به من پرداخت کرده‌اند. این حنا دیگر رنگی ندارد. اصلاً ویسی دروغ می‌گوید، تدارکات، ماساژور، پزشک تیم، ۲۷ بازیکن و... هم دروغ می‌گویند؟

* مردم قضاوت کنند چه کسی دروغ می‌گوید

وی افزود:به‌جای اینکه جواب من را بدهند، تیم را جمع کنند. روز اولی که این مدیر آمد گفت من هیچ کاره هستم، وقتی کاری داریم و به او می‌گوییم درخواست می‌کنند ما چون رفیق مالک هستیم با او تماس بگیریم. این چه حرفی است؟ مالک کار و گرفتاری دارد من که نمی‌توانم دائم درخواستم را از او بخواهم. مردم بابت این اتفاقاتی که می‌افتد قضاوت کنند و ببینند ما در چه شرایطی کار می‌کنیم. مردم را نمی‌توان گول زد و آنها می‌دانند که من دروغ نمی‌گویم و خودشان در این ارتباط قضاوت خواهند کرد. من اگر قرار بوده پولی بگیرم باید تا الان۸۰ درصد دریافت می‌کردم. بر اساس کدام سند و شماره چک برای لیگ امسال به من ریالی پرداخت کردند و آن را بگوید.

* شنیدن این حرف‌ها بعد از 9 ماه تلاش شرم‌آور است

ویسی در ادامه تصریح کرد: پولی را بابت قرارداد لیگ پانزدهم دریافت کردم که مالیات آن را از قبل پرداخت کرده بودم. این پول چه ربطی به قرارداد امسال دارد. بعد از ۹ ماه که تیم را با این سختی و مشقت جمع کردیم و توانستیم خودمان را به نیمه نهایی جام حذفی برسانیم و شانس کسب قهرمانی هستیم این حرف‌ها شرم آور است. اینکه بعد از این همه تلاش و اینکه از نگرفتن پول و مشکلات حرفی نزده بودیم این مسائل مطرح شود واقعا شرم آور است. از ما طلبکار هم شدند. خجالت هم اندازه‌ای دارد.

* مردم را نمی‌توانید گول بزنید

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفــت: مردم را نمی‌توان گول زد. باز هم تاکید می‌کنم بابت قراردادم در فصل ۹۶ -۹۷ ریالی دریافت نکردم و اگر سندی هست منتشر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج