۶۷۸۱۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: باخت ذوب‌ ربطی به تعویض من نداشت

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تعویضش در دیدار مقابل الدحیل قطر باعث شکست ذوبی‌ها نشده است.

خبرگزاری تسنیم: قاسم حدادی‌فر، هافبک ذوب آهن در مورد شکست تیمش برابر الدحیل در اولین گام از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و حتی گل زدیم، ولی نیمه دوم طوری دنبال شد که سه گل خوردیم. الدحیل فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد. ما روی یک غافلگیری گل اول را خوردیم و در چند دقیقه سه بار دروازه ما باز شد و تمرکزمان را از دست دادیم.

«می‌توانستیم در بازی مقابل الدحیل امتیاز بگیریم، ولی این اتفاق رخ نداد تا حسرتی بزرگ داشته باشیم»، وی با بیان این جمله افزود: واقعاً الدحیل از لحاظ ساختار حرفه‌ای و قدرت فنی، قوی‌ترین تیم گروه ماست و بازیکنانی دارد که در سطح و کلاس جهانی هستند. اعتقاد من این است که باشگاه‌های قطری برای ایرانی‌ها زنگ خطر را به صدا درآورده‌اند و نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت کرده‌اند.

حدادی‌فر در واکنش به اینکه معتقدند تعویض او در شکست ذوب‌آهن تأثیر داشته است، اظهار داشت: شکست تیم ربطی به تعویض من نداشت. در ضمن مربیان تیم مراقب سلامتی من هستند که باید از آنها تشکر کنم. ما می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم، اما در نهایت به چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو تاشکند تصریح کرد: درست است که آنها در اولین بازی‌شان پنج گل به الوحده زدند، ولی ما به این موضوع توجهی نداریم. ما میزبان هستیم و پیروزی در این بازی برای‌مان بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است به همین خاطر با تمام توان برای پیروزی مقابل تیم ازبکستانی بازی خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج