۶۷۸۲۱۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

محمد مومنی:

وقتی قربانی گل زد، احساس کردم خودم گل زدم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از گل زنی علی قربانی به الریان قطر بسیار خوشحال شدم چون اعتقاد دارم او می‌تواند بهترین مهاجم نوک در فوتبال ایران باشد.

خبرگزاری مهر: محمد مومنی با اشاره به تساوی تیم فوتبال استقلال برابر الریان قطر، اظهار داشت: کیفیت بازی استقلال مقابل الریان به مراتب از کیفیت بازی‌های پیشین این تیم بهتر بود. هنوز در کارهای فنی و به خصوص در ساختار دفاعی ضعف هایی دیده می‌شود که باید این نقاط ضعف از بین برود. الریان با استفاده از همین نقاط ضعف بود که توانست دو بار دروازه این تیم را باز کند. به ازای خط دفاعی که قدری مشکل دارد، خط میانی این تیم به بهترین فرم ممکن رسیده است. داشته‌های استقلال در خط حمله هم خوب است.

وی افزود: استقلال از ابتدای فصل هم مشکل گلزن نداشت بلکه مشکل گلزنی داشت. علی قربانی ثابت کرد چه مهاجم توانمندی است. گل زدن هیچ بازیکنی مرا اینقدر خوشحال نمی‌کرد که از گلزنی قربانی خوشحال شدم. وقتی قربانی گل زد این احساس به من دست داد که خودم برای استقلال گل زده‌ام. قربانی این ظرفیت را دارد که به زودی تبدیل به بهترین مهاجم ایران شود. استعدادی را که دیروز منصوریان کشف کرد، امروز بهره‌اش را شفر می‌برد. منصوریان هم از دور به ثمر نشستن زحماتش را نگاه می‌کند و برای یک مربی چیزی بهتر از این نیست که اینطور نتیجه زحماتش را بگیرد.

مهاجم سابق آبی پوشان اضافه کرد: در خصوص مامه تیام باید بگویم من چیز خاصی در او ندیدم. لااقل در این بازی چیزی ندیدم و امیدوارم در بازی‌های آینده ثابت کند مطالبی که در خصوص او پیش از پیوستن به استقلال گفته بودند دور از واقعیت نبوده است. اما به نظر نمی‌رسد ظرفیت بازیکنی که گفته می‌شد ذخیره «هیگواین» است این باشد که بهترین توپی که در هجده قدم نصیبش شده را از چند قدمی بیرون بزند. اگر این توپ را یک بازیکن جوان و کم تجربه خراب می‌کرد مشکل نبود، اما یک بازیکن بین المللی نباید آن توپ را خراب می‌کرد.

مومنی گفت: من نگران فرشید اسماعیلی هستم. او یک بازیکن بسیار خوب است و هرگاه مورد استفاده قرار گرفته به تیمش کمک کرده است. اما این روزها به طرز عجیبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در حالی که او یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است. اما با جرات می گویم نگین درخشان تیم استقلال چه در بازی مقابل الریان و چه در سایر بازی‌های این تیم در فصل جاری کسی نیست جز سرور جباروف. بی برو برگرد او بهترین بازیکن این فصل استقلال است. خدا بیامرزد پدر منصوریان را که یک بازیکن مثل جباروف را به استقلال آورد. درست است که منصوریان یک مربی جوان است، اما دید او نسبت به بازیکن خیلی خوب بود و توانست تیم خوبی را در ابتدای فصل ببندد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: حسینی دو گل خورد اما روی هیچ کدام از گل‌هایی که خورد تقصیر نداشت. تیم ما در استراتژی دفاع مشکل دارد که اگر اینطور نبود قطعا دروازه حسینی باز نمی‌شد. چند بازی است که تیم ما در ساختار دفاعی دچار مشکل شده و راحت تر از قبل گل می‌خورد.

بازیکن پیشین آبی پوشان گفت: شفر در هفته‌های اول بهتر نتیجه می گرفت چون تفکراتش ناشناخته بود. اما مربیان چه در ایران و حالا در آسیا او و تفکراتش را آنالیز کرده و بهتر مقابل استقلال نتیجه می‌گیرند. شفر اگر می‌خواهد در استقلال موفق باشد باید برنامه های بعدی از تفکراتش را هم رو کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علت گل خوردن استقلال اقای منتظری. خداروشکر که مصدوم شد

      پاسخ ها

      • زهرا نیک اقبال سیسخت

        فدایی داری

    • بدون نام

      اره هنوز که هنوزه استقلال داره چوب منصوریان رو میخوره تیمی که باید اللن صدر جدول باشه با نوزده امتیاز اختلاف ششمه پس کم طرفداری منصوریان رو بکن د ضمن اقای مومنی بازیهای خودتم یادمه همچین اش دهن سوزی نبودی

    • بدون نام

      میخاد بگه منصوریان از شفر بهتره اخه تو رو چه به کارشناسی

    • Amir

      پیروزی؟کدوم پیروزی!

    • بدون نام

      یکی بهش بگه مگه بازم خوابی ،که میگی پیروز شد
      بازی مساوی شده،بیدارشو

    • مهدی فولادشهر

      منتظری بهترین دفاع اسیاست،هیچ دفاعی مثل متتظری پا به توپش خوب نیست،این را کیروش گفته،اخه لنگی تو چی حالیته که نظر میدی و از مصدومیت اقا پژمان خوشحالی،نکنه سید بلال مدافع خوبیه،که فقط میزن زیرش،به قول معروف دفاع علی اصغری،پس لطفا نظر نده(بی نام) و خفه شو لنگی،پژمان عشق ما ابی هاست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینو بگو
        اصلا این لنگیا چی میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج