جاباما
۶۷۸۲۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۱۵ بازیکن برزیل برای جام جهانی مشخص شدند

سرمربی تیم ملی برزیل جایگاه ۱۵ بازیکن را برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی دانست.

ایسنا: به نقل از آس، چهار ماه به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده و برزیل تیته، یکی از بخت های نخست قهرمانی تقریبا فهرست بازیکنانش در صورت نبود آسیب دیدگی را قطعی کرده است.

سلسائو پس از عملکرد درخشان در مرحله مقدماتی و صعود به عنوان اولین تیم به جام جهانی قصد دارد نتایج تلخش در جام جهانی گذشته را (حذف مقابل آلمان با شکست هفت بر یک) فراموش کند و با رهبری نیمار دوباره قهرمان این رقابت ها شود.

تیته، سرمربی برزیل یک تیم مقاوم در خط دفاعی و گلزن ساخته است که بازی های خوبی را به نمایش می گذارد. روزنامه برزیلی UOL نوشت که این سرمربی ۱۵ بازیکن از ۲۳ بازیکن را برای رقابت های پیش رو مشخص کرده است.

تیته در این باره گفت: یازده بازیکن معمول در ترکیب اصلی جایگاهشان در جام جهانی قطعی خواهد بود. آلیسون، دنی آلوس، مارکینیوس، میراندا، مارسلو، کاسمیرو، رناتو آئوگوستو، پائولینیو، کوتینیو، نیمار و گابریل ژسوس این بازیکنان هستند که باید نام روبرتو فیرمینیو، تیاگو سیلوا، فرناندینیو و ویلیام را نیز به این فهرست اضافه کرد.

بر این اساس تنها هشت بازیکن باقی می ماند که دو نفر دروازه بان خواهند بود. رشد برزیل نسبت به جام جهانی گذشته فوق العاده بوده است. فیلیپه اسکولاری پس از افتضاح در مینیرازو و دونگا بعد از حذف سلسائو از مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا در سال ۲۰۱۵ از سمتشان برکنار شدند. یک سال بعد برزیل در کوپا آمه ریکا که به مناسبت صدسالگی این رقابت ها در آمریکا برگزار شد حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و خیلی زود از این رقابت ها کنار رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج