تشبیه توهین آمیز رسایی درباره زنان و حجاب
۶۷۸۳۸۳
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
۱۴۴۹۲ 
رسایی به توییت عضو شورای شهر تهران درباره حجاب واکنش نشان داد.
برترین ها: رسایی به توییت عضو شورای شهر تهران درباره حجاب واکنش نشان داد.
 
رسایی حجاب را به نمای ساختمان تشبیه کرد.
 
تشبیه توهین آمیز رسایی درباره زنان و حجاب 
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 95
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1396/11/28
یه روز میشیم شکلات یه روز چادر ماشین یه روز گوهری در صدف یه روز سیم لخت .... ما زنها کالا یا اشیا نیستیم و این تشبیهات نامناسب، توهین به انسانیت هر زنی هست
پاسخ ها
shahrooz
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آخه افرادی مثل این رسایی که نه تخصص دارند که فایده ای دارن چرا حق اظهار نظر دارند!!!!؟این افراد برای جامعه مضررن موجبات ترویج بی اخلاقی رو فراهم میارن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
نمیدونم این قماش چرا اینقدر بی عقل تشریف دارن؟؟ ...
behnam
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آقا مثال زده در مثل مناقشه نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
مثاله عزيزم مثال ميفهمي تشبيه و مثال فرقش چيه!نادان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
من با حجاب اجباری مخالفم ولی اینکه این مساله تبدیل به مهم ترین مساله بعضی از زنان شده و همه همیتشون رو گذاشتند سر این موضوع نشون میده که بخش زیادی از زنها به خودشون به چشم کالا نگاه می کنند.مثلا بارها دیدم دخترهایی نوشتند وای جوونیمون داره می گذره و نتونستیم فلان جور بپوشیم و بیاییم تو خیابون:) پس بهتره با خودمون صادق باشیم.عده زیادی از زنها که مساله اصلیشون حجابه به خودشون نگاه کالایی دارند .وگرنه همین زنان باید در مورد مسائل دیگر زنان هم حضور می داشتند و کمپین تشکیل می دادند .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
بدون نام 11:52 جالبه که شماها دیگران رو نادان خطاب می کنید شما سر تا پا جهل و نادانی هستین بد جوری توهم زدین ولی دوران این توهمات بسر رسیده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
حرف حق زده به يه جاهايي از بعضيا فشار اومده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
حالا صرفنظر از اینکه برخی افراد، تشبیه ایشان را نمی پسندند
اصل استدلالی که بکار برده است درست است
در هیچ جای دنیا نمی توان هر گونه که دلبخواه است خانه ساخت
و در هیچ کجای دنیا هم نمی توان هر جور که دلبخواه است پوشیدگی بدن را رعایت کرد
ولی اختلاف سر میزان و مصادیق حجاب است که عده ای دوست دارند کمتر رعایت کنند و عده ای حد تعیین شده دین را می پسندند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
شما انتظار داشتی امثال این آقا مثل فلاسفه حرف بزنه؟؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
چه توهيني كرده؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط الكي ميخوايد جو بديد.
United Arab Emirates
10:51 - 1396/11/28
بدم نگفته....
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اگه پلیس کار رو به ما بسیجیا میداد الان وضع اینجور نمیشد.
Iran, Islamic Republic of
10:51 - 1396/11/28
امان از برترینها وقتی با یکی لج باشه یا از واژه حمله فلانی به فلان شخص استفاده میکنه یا میگه توهین فلان به بهمان ....آخه خدا وکیلی این استدلال کجاش توهین به حجاب زنانه
پاسخ ها
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
واقعا به نظر شما این که بانوان به اشیا (شکلات, سیم برق ,ماشین,تاکسی,ساختمان) تشبیه مشین توهین نیست!
الان واژه متعلقه برای من معنی پیدا میکنه
abxz
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
زنان تشبیه به شکلات و ... نشدن! اگه بدون تعصب کور متن رو بخونید، قوانین جامعه در حوزه شهری با قوانین حوزه اجتماعی مقایسه شدن.
چرا قانون یه جا خوبه و یه جای دیگه بده؟!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
كاملا موافقم. اگر اين تيتر شيطنت آميز و غرض ورز برترين ها نبود شايد دوسوم اينايي كه الان حالت روشن فكري گرفتن و ميگن به مقام زن توهين شده اصلا روحشون هم باخبر نميشد.

برترينها
جريان ساز باشيد نه تفرقه افكن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
تو اسلام زن باید مطیع باشه و اگه سرکشی کرد به فهشا میافته.
Iran, Islamic Republic of
10:56 - 1396/11/28
بهتره حقوق انسانها رو با قوانين شهري و معماري مقايسه نكنيد و فرق اينها رو درك كنيد
پاسخ ها
abxz
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هر انسانی هم حق داره هر جور که عشقش می کشه خونه بسازه. به کسی چه ربطی داره؟!
اینجوری که نشد برادر من!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
به نظر من رسایی حرف حق رو زده هر کسی نمیتونه تو این کشور با قوانین کنار بیاد بهتره گورشو گم کنه راه باز و ....
Iran, Islamic Republic of
10:57 - 1396/11/28
خیلی عجیب نیست
به هر حال ما با یک سیستم یکپارچه طرفیم که زن رو به ماشین و شکلات و نمای دیوار تشبیه میکنه و مرد رو به سیب زمینی و مگس و ..... خب اینا همش از یه طرز فکر نشات میگیره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
خیلبی از زنها هم خودشون رو در حد یک بدن می دونند تفاوتشون با اجبارکنندگان حجاب اینه که اونها میگن بپوشون اینها میگن نشون بده :)
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
تشبیه مرد به یه حیوان بی اختیار رو از قلم انداختین
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1396/11/28
متأسفم که همچین آدمهایی اکسیژن بی جان طهران و تنفس میکنن متأسفم از هموطن بودن با همچین انسان هایی که به 50 درصد جمعیت تحت ظلم این مملکت نبست اشیاء میده ... یعنی زن در نظر ایشون یک شیء .... فقط میشه سکوت کرد و تأسف شدید خورد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
از نظر خیلی ها زن یک شیء و کالاست! اونهایی که زنها رو دعوت به "آراستگی" می کنند اونهایی به زن دماغ گنده میگن مثل مردها می مونه اونهایی که زنی که زیبا نیست رو تحقیر می کنند اونهایی که زن آرایش نکرده رو مسخره می کنند ...اونهایی که عکس زن چادری و زن نیمه عریان رو در کنار هم می گذارند و میگن چی بودیم و چی شدیم!! فقط مردسالاران مدرن نسبت به مردسالاران سنتی مثل همین رسایی الان دست پیش رو دارند :)
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1396/11/28
بانوی ایرانی ووهموطن دربرابریاوه گویی رسایی وامثال او سکوت وخاموشی بهترین گزینه هست چون ازقدیم گفته اند جواب ابله خاموشی ست تمام .
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
مشکل اینه که اینها معنی سکوت را نمیفهمند و با سکوت ما میدان را برای خودشون فراخ تر میبینند و بیشتر یاوه میگن.. باید زد تو دهنشون
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
باید زد تو دهنشون
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1396/11/28
همین روزا جل و پلاس امثال تو رو مردم میاندازن بیرون باورتون نشده کسی دیگه ارزشی برای حرفا و نظرات تون قائل نیست بنشینید فکر یه جنگ دیگه باشین کوپنی شدن کاسبی توی تحریم و توی قوطی کردن مردم به کسادی رسیده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
دمت گررم. برترینها سانسور نکرده...
Iran, Islamic Republic of
11:02 - 1396/11/28
منم با رسایی موافقم
این خانم الکی خواسته خودشو مطرح کنه
یکی نیس به خودش بگه پس حجاب خوذت برا چیه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
متاسفانه در همین حدی... اون خانم گفته حق انتخاب آزاد باشه. انتخاب خودش حجاب بوده.. واسه شما فهم این موضوع خیلی سخته؟؟؟؟!
حمزه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
توام یه چیزی گفتی تا نظری داده باشیا . ابراز وجود کردی بسه . خودش حجاب داره چون انتخاب خودش بوده نگفته که باید حجابو بردارن گفته باید حق انتخاب پوشش رو به زنان بدیم.واقعا فرق اینا رو متوجه نمیشی یا مغزت ساندیس کم آورده؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
مگه این خانم گفتن همه بی حجاب شن که میگی حجاب خودش برای چیه؟! حرف این خانم و اکثر خانم ها اینه که هرکسی نوع پوشش خودش رو خودش انتخاب کنه، درست مثل شما آقایون که خودتون انتخاب می کنید که چی بپوشید. حالا این خانم دوست داره حجاب داشته باشه به خودش مربوطه
Iran, Islamic Republic of
11:04 - 1396/11/28
با اینکه از این اقا چندان خوشم نمیاد.اما خوب. این حرفش چندان هم بی ربط نیست
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
یعنی الان مادر و خواهر و دختر تو ساختمان هستند؟! پس یعنی الان آقایونی که آزادن پوشش خودشون رو انتخاب کنن حق توهین آمیزی دارن؟!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آی کیو خدای مغز ژاپنی ها ندزدنت
Iran, Islamic Republic of
11:04 - 1396/11/28
عجب مثالی چ ربطی داره اصلا
Iran, Islamic Republic of
11:10 - 1396/11/28
همین آقای رسایی و همفکرانشون موجب ترویج فساد و فحشا و بی اخلاقی شدن!!!...
Iran, Islamic Republic of
11:18 - 1396/11/28
راست میگه آخر چه معنی میده اگه قراره زنان لی حجاب بگردن چرا انقلاب شد این همه شهید دادیم ما با اینهمه ادعای حجاب این طور بزهکاری و تجاوز داره زیاد میشه چه به رسه به بی حجابی فردا هرکس از این مسئله بیحجابی حمایت کنه تو بزهکاری های ناشی از اون مقصره در پیش خدا
پاسخ ها
حمزه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
شما هنوز از حقوق اولیه انسان خبر نداری بهتره حرف نزنی .خودتم جای شهدا نذار.اونا واسه خاکشون رفتن نه حجاب.همچین داعیه خون شهدا رو داری انگار خودت شیش سال خط مقدم بودی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
انقلاب فقط واسه حجاب بود؟! اینهمه بدبخت بیچاره و فقیر ریخته تو مملکت که چیزی واسه از دست دادن ندارن! اینهمه بیکاری و فساد اداری و رشوه خواری و ربا خواری و زمین خواری و رانت خواری و ..... هست تو این جامعه. انقلاب با این چیزا کاری نداره به نظر شما؟! این مسائل مهمتره یا نمای ساختمان؟!!!!
ظ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
اهداف انقلاب خیلی ی ی والاتر از حجاب بود. فیلمهایی که از تظاهرات انقلاب هست خانمهای بدون حجاب هم حضور داشتن
بدون نام
United States
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
بعید میدونم معنی انسلن رو بدونه چه برسه به حقوق انسانی
Iran, Islamic Republic of
11:22 - 1396/11/28
رسایی دچار نارسایی شده دیگه چیزی نداره توش دحالت کنه خواسته از نارسایی درونیش صحبت کنه :)
پاسخ ها
ظ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
ایووووووووووووووول
Iran, Islamic Republic of
11:32 - 1396/11/28
برترین ها چرا خط می دهی؟ چرا نظر خودت را می دهی؟ تشبیهش کجا توهین آمیز بود؟ تو فقط باید خبر را پخش کنی نه این که آن را داوری کنی.
پاسخ ها
بدون نام
United States
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
چشات رو باز کن نظرات را بخون این مردم هستند نه برترینها
شما ها که عادت دارین جز خود اقلیتتون برای حق و نط هیچ کس احترام قایل نباشید
Iran, Islamic Republic of
11:35 - 1396/11/28
اين درحدي نيست كه بخواد درمورد زن حرفي بزنه يعني لياقتش اينقدر نيست
Iran, Islamic Republic of
11:44 - 1396/11/28
اقای رسایی اگر شما اعتبار داشتید رای می اوردید
Iran, Islamic Republic of
11:45 - 1396/11/28
رسایی..انتخابات یادت رفته..چزور مردم نخواستند..لطفا سکوت کن تا ذره ابرویی داری
United Arab Emirates
11:46 - 1396/11/28
ازکوزه همان برون تراودکه دراوست
Iran, Islamic Republic of
11:55 - 1396/11/28
ما ستاد ضد بيحجابي داريم تشكيل ميديم تو محلمون ...ان شالله كم كم ريشه اش رو خشك ميكنيم
آرزوي بيحجابي رو به گور ميبريد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
حالا فعلا شما بشین بزار برزگترها تصمیم بگیرن
واسه اینکه یه چیزی یاد بگیری میگم :
هر وقت در جامعه ای کسی خودش انتخاب کرد که چه بخوره ، چه بپوشه یا چگونه زندگی کنه ( البته با رعایت آداب ) میشه گفت جامعه رشید شده . با زور و ارعاب و بگیر وببند نه تنها کیس رو نمیشه وادار کرد بلکه بزهکاری و خیانت بیشتر اوج میگیره چون آدمها عادت میکنن با عکس لعمل های شدید و هیستریک بصورت تدافعی روبرو بشوند و این باعث ایجاد نفرت و انزجار از یک جامعه افراطی میشه . اونوقت فرزند امثال شما در آینده راه مخالف با اندیشه های افراطی پدران و مادرانش رو پیش میگیره چون معتقد میشه اینگونه رفتارها بی فایده و افراطی بوده اند. ولی اگر کسی خودش اتنخاب کرد با توجه به عواقب اتتحابش مسوولانه تر عمل خواهد کرد و چه بسا روزی برسه که بفهمه انتخابش اشتباه بوده و راهش رو باز هم عوض کنه . برای مثال من خودم حجاب نداشتم ولی چون در خانواده آزاد بودم از عواقب کار خودم خوشم نیامد و راهم رو عوض کردم . الان حجاب دارم و این انتخاب خودم بوده و ازش لدت میبرم و هیچکس دیگه نمیتونه اعتقادم رو عوض کنه چون بخاطر اعتقادم انتخاب کردم . هیچوقت هم از خانم بیحجاب انتقاد نمیکنم فقط با عشق سرگدشت خودم رو براش تعریف میکنم شاید دوست داشته باشه روش فکر کنه باقیش هم به من مربوط نیست چون من فقط باید متدکر بشم و عاقبت هرکس به دست خودشه و هیچکس رو به خاطر گناه یا صواب کار کس دیگه ای عداب یا پاداش نمیدن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
خانم محترم 13:06 اگر مسلمان هستي حجاب اجباريه اجباريه اجباريه اجباريه اجباريه اگر نه هم بايد به قانون كشورت احترام بذاري تموم شد رفت...!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
بدون نام 14: 17
مگه تا حالا کلام خداوند رو نخوندی مسلمون
برو بجای تنگ نظری آیه الکرسی رو بتا تعمق خون تا ببینی خداوند فرمود: لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی
یعنی خداوند حتی در پدیرش دینش هم اجبار نکرده
متاسفم که اسم خودت رو گداشتی مسلمان ولی هیچ از دینت سر در نیاوردی فقط هرچی شنیدی تقلید کردی ....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
کاربر 14:17
این اجباری شدید الحنی که شما می فرمایید گویا فقط خواسته قلبی شما هست
یه لیوان آب خنک بخور ....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
حالا بالاخره يكي به گور ميره شايدم شما رفتيد
Iran, Islamic Republic of
12:02 - 1396/11/28
جدي گرفتن رسايي خودش يه شوخي بزرگه...
Iran, Islamic Republic of
12:43 - 1396/11/28
پاسخ ۱۱/۵۵ستادبی حجابی منظورت حجاب ظاهره یاحجاب باطن که فکرکنم شماحجاب باطن نداری جزءعوام فریبی وریا وتزویر چیزی درچنته نداری بروجلوی دزدی واختلاس وقاچاق وحیف ومیل ثروت این مردم بدبخت رابگیر وستادواسه اینجورکارتشکیل بده اونوقت ببین ماهم هستیم
Iran, Islamic Republic of
12:55 - 1396/11/28
وقتی مملکت رو دادیم دست امثال ایشون بایدمنتظر این حرف ها هم میبودیم
Iran, Islamic Republic of
13:06 - 1396/11/28
بدون نام ساعت 11:55 دقیقه:
حالا فعلا شما بشین بزار برزگترها تصمیم بگیرن
واسه اینکه یه چیزی یاد بگیری میگم :
هر وقت در جامعه ای کسی خودش انتخاب کرد که چه بخوره ، چه بپوشه یا چگونه زندگی کنه ( البته با رعایت آداب ) میشه گفت جامعه رشید شده . با زور و ارعاب و بگیر وببند نه تنها کسی رو نمیشه وادار کرد بلکه بزهکاری و خیانت بیشتر اوج میگیره چون آدمها عادت میکنن با عکس لعمل های شدید و هیستریک بصورت تدافعی روبرو بشوند و این باعث ایجاد نفرت و انزجار از یک جامعه افراطی میشه . اونوقت فرزند امثال شما در آینده راه مخالف با اندیشه های افراطی پدران و مادرانش رو پیش میگیره چون معتقد میشه اینگونه رفتارها بی فایده و افراطی بوده اند. ولی اگر کسی خودش اتنخاب کرد با توجه به عواقب اتتحابش مسوولانه تر عمل خواهد کرد و چه بسا روزی برسه که بفهمه انتخابش اشتباه بوده و راهش رو باز هم عوض کنه . برای مثال من خودم حجاب نداشتم ولی چون در خانواده آزاد بودم از عواقب کار خودم خوشم نیامد و راهم رو عوض کردم . الان حجاب دارم و این انتخاب خودم بوده و ازش لدت میبرم و هیچکس دیگه نمیتونه اعتقادم رو عوض کنه چون بخاطر اعتقادم انتخاب کردم . هیچوقت هم از خانم بیحجاب انتقاد نمیکنم فقط با عشق سرگدشت خودم رو براش تعریف میکنم شاید دوست داشته باشه روش فکر کنه باقیش هم به من مربوط نیست چون من فقط باید متدکر بشم و عاقبت هرکس به دست خودشه و هیچکس رو به خاطر گناه یا صواب کار کس دیگه ای عداب یا پاداش نمیدن
Iran, Islamic Republic of
13:18 - 1396/11/28
برترینها افرین
هم مثبت منفی ها رو باز کردی هم نظرات تند رو منتشر میکنی
همینجوری ادامه بدی سال بعد به کل فامیل میگم بیان بهت رای بدن
Iran, Islamic Republic of
13:30 - 1396/11/28
میلیاردها زن در دنیا زندگی می کنند ولی فقط سی چهل میلیون زن ایرانی به اشیا و ابزار سخیف و بی ارزش تشبیه می شوند، فقط به زن ایرانی توهین می شود گستاخی می شود
Iran, Islamic Republic of
13:34 - 1396/11/28
حجاب یک انتخاب شخصی نیست رعایت نکردن حجاب باعث از بین رفتن حق الناس میشه حجاب فرمان خداوند هست وبی حجابی مثل دزدی کردن است
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
این از اون حرف ها بودا
بنظرم اول شما پیگیر موارد دیگه ابطال حق الناس باشین که عواقب شدید تر ی داره و صدماتش گسترده تره مثل دزدی و اختلاس و انتصابات غیر شایسته ان شاءاله اینا که حل شد بریم سراغ حجاب
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
شما برو يه كم در مورد حجاب تحقيق كن زيادم نمي خواد زحمت بكشي همين ويكي پديا رو بخوني كافيه، بعد بيا اينجور با قاطعيت نظر بده
Iran, Islamic Republic of
14:10 - 1396/11/28
بیچاره زنان یادرطول تاریخ چادرازسرشان میکندندیابه زورچادرسرشون میکنند:من کلابااجبارهرچیزی مخالفم اجبارآثارمنفی میده
Iran, Islamic Republic of
14:14 - 1396/11/28
رسایی اول فکر کن بعد حرف بزن ! گل به خودی , حالا چطوری میخوای جمش کنی ؟
Iran, Islamic Republic of
14:47 - 1396/11/28
این چرت پرتا چیه که میگید اگه حرفی نزنید کسی نمی گه لال هستید
Iran, Islamic Republic of
15:21 - 1396/11/28
خانمی که میگویی آخر چرا سر حجاب بحث میکنید مسئله اصلی ما حجاب نیست مسئله این است که آن را مردان به ما تحمیل کرده اند واین چیزی نیست که کسی بخواهد آن را به زنان تحمیل کند در کنار این اجبار مردان چیزهای دیگر را هم مثل تحصیل نکردن رانندگی نکردن ودر خانه ماندن ومانند هزاران سال پیش که همه زنان تحت تسلط مردان بودند ومانندبرده جنسی با انان رفتار میشدرا نیز به ما تحمیل خواهند کرد واین را بدانید اگر زنی عقب افتاده باشد چون بچه ها زیر دست او تربیت میشوند جامعه عقب افتاده میشود وکشورهای دیگر بروی ما مسلط خواهند شد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
كدوم خري گفته مردا حجاب رو به زنا تحميل كردن اصلا مردان كي هستند حكم خداست بفهميد چرا خودتون رو زديد به خواب
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
اه اه امان از مردای مسخره و نفهم تو چرا خودت زدی به نفهمی مگه خدا برای شما هم حجاب تعیین نکرده چرا هیچ کدومتون رعایتش نمیکنین
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1396/11/28
ما از نسل زنان بی حجابیم که به عفتمان اهمیت میدهیم اما دختران امروزه که تربیت شده زنان باحجاب هستند راببینید ازفرط فشار واجبار به چه روزی افتاده اند حال خود قضاوت کنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
انقدر بي حيايي خودت ميگي من بي حجابم متاسفم برات و براي تربيتت و براي كسايي كه تو ميخواي تربيت كني
بدون نام
United States
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
اخ اخ ساندیس خورهای ستیبری چه زحمتی رو منفی دان به نظرات اینچنین میکشن اما خوب تعداد مردم عادی بازدید کننده بیشتره
Iran, Islamic Republic of
15:34 - 1396/11/28
هیچ توهینی نشده اتفاقا خیلی هم زیبا مثال زده است. این ذهن بیمار شماست که متوهم است.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
اينا كه مشكل دارن با اسلام مشكل دارن
Iran, Islamic Republic of
15:41 - 1396/11/28
هر نوع پوشش و لباسی که تحریک جنسی ایجاد نکند حجاب است چه مرد باشد و چه زن
Iran, Islamic Republic of
15:41 - 1396/11/28
هر نوع پوشش و لباسی که تحریک جنسی ایجاد نکند حجاب است چه مرد باشد و چه زن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هیچکس در ایران از نگاه های مریض در امان نیست با هرپوششی که باشد
Iran, Islamic Republic of
16:15 - 1396/11/28
با سلام ازادي و اختيار دراسلام وجود دارد اما اگر ديني را پذيرفتيم بايد به احكام انهم احترام بگذاريم اگر اسلام را پذيرفتيم نصفه نيمه نمي شود و حجاب هم ا ز اصول ان است و كشوري كه نام اسلامي بودن را يدك مي كشد بايد احكام ان را درقوانين خود بياورد و حجاب هم براي اين در قوانين ما وجود دارد و بحث اجباري بودن ان به خاطر اجباري بودن حجاب در اسلام است اگر با اسلام مشكل داريد اين مسئله ديگري است
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
حالا فرض كن همه ي ما ايرانيا مسلمون، توريستا هم مسلمونند كه بايد به قوانين دين ما احترام بذارن؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
شما دوغتو بنوش جناب
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
شير مادرت حلال
اگر در خانه كس است يك حرف بس است با حرف شما حجت بر همه تمام شد
Iran, Islamic Republic of
16:21 - 1396/11/28
يه كم رشوه بديم مي تونيم ساختمون رو هر طوري كه بخوايم بسازيم در مورد پوشش هم همينطوريه لابد؟!
Iran, Islamic Republic of
17:02 - 1396/11/28
کارش درسته این رسايی
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
تب داری هذیان میگی
Iran, Islamic Republic of
18:21 - 1396/11/28
این اقای رسایی وقتشه یاد بگیره هر چیزی به ذهنش رسید نباید به زبان بیاره و منتشر کنه
پاسخ ها
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
چرا اون خانم هرچي بگهطوري نيست؟ولي حالا رسايي خلاف ميلت حرف زده برخوده
Iran, Islamic Republic of
07:44 - 1396/11/30
فقط می تونم بگم متاستفم برترینها که خودت را در جای قضاوت میزاری حجاب شاید اجباری نباشه اما در هر کشوری یک سری قوانینی دارد که باید رعایت شود اسلام و ایران اسلامی هم همین طور
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
م
منظورت رابگو.ابهام توکلام رسایی زیاداست.
Iran, Islamic Republic of
17:13 - 1396/12/04
اخه این رسایی مگه ادب و شعور داره که خواسته باشه نظری هم بده
Iran, Islamic Republic of
13:07 - 1396/12/06
یکی به این علامه بفهمونه انسان رو با هر چیزی مقایسه نمیکنن...خونه وقتی کهنه بشه رنگ میخوره ،آدم چطور؟باید سالمندان رو رنگ بزن؟
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج