۶۷۸۴۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازجویی پلیس از ۴ فوتبالیست به جرم سرقت تاکسی!

گروهی از بازیکنان تیم فوتبال وست‌بروموویچ انگلیس در اردوی اخیر این تیم دست به حرکت عجیبی زدند که به خاطر آن از سوی پلیس مورد بازجویی واقع شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم فوتبال وست‌بروموویچ به خاطر اقدامی که در اردوی آماده‌سازی زمستانی تیم‌شان در اسپانیا انجام دادند، عذرخواهی کردند و از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند.

جانی اوانز، گرث بری، جیک لیورمور و بواز مای‌هیل ۴ بازیکنی هستند که متهم به سرقت یک تاکسی در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه هفته گذشته شده‌اند و آنها پس از آنکه نه پلیس و نه باشگاه نام‌شان را فاش نکرد، برای لکه‌دار نشدن اعتبار باشگاه و دیگر بازیکنان وست‌بروموویچ، خودشان را معرفی کردند.

در بیانیه منتشر شده توسط این گروه ۴ نفره از بازیکنان وست‌بروموویچ آمده است: ما احساس کردیم که به منظور حفظ حرمت و احترام هم‌تیمی‌های‌مان باید خودمان را معرفی کنیم و در غیر این‌صورت این اشتباه شامل حال تمام مجموعه تیم می‌شد.

در همین راستا سخنگوی پلیس ایالت کاتالونیا که جرم در آنجا به وقوع پیوسته به آسوشیتدپرس گفته است که ۴ بازیکن تیم وست‌بروموویچ به دنبال شکایت راننده تاکسی، نزد یک قاضی برده شده‌اند. ظاهراً ۴ بازیکن وست‌برموویچ که انگیزه آنها از سرقت تاکسی هنوز مشخص نیست، این خودرو را زمانی که مالکش در محل حضور نداشته ربوده‌اند و هیچ خشونتی هم در انجام این کار اعمال نکرده‌اند.

باشگاه وست‌برموویچ هم روز گذشته (جمعه) با انتشار بیانیه‌ای از آغاز تحقیقات این باشگاه در خصوص این پرونده خبر داد اما جزئیات بیشتری اعلام نکرده است با این حال باشگاه وست‌برموویچ اعلام کرده که این ۴ نفر در معرض سخت‌ترین مجازات‌های داخلی هستند و اینکه تا زمان پایان تحقیقات بیانیه دیگری درباره این پرونده منتشر نخواهد کرد.

اعضای تیم وست‌برموویچ هفته گذشته برای کسب آمادگی جهت بازی امشب‌شان برابر ساوتهمپتون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، اردویی سه روز در بارسلونا برگزار کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج