۶۷۸۴۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چالش پرسپولیس و تیم ملی؛ نوروز شلوغ!

با مشخص شدن فهرست بازی‌های دوستانه تیم ملی تا جام جهانی مشخص شد پرسپولیس غیر از چالش بزرگ همزمانی بازی‌های رفت و برگشت یک هشتم نهایی با اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی، یک چالش دیگر هم در فروردین ماه خواهد داشت.

آی اسپورت: با مشخص شدن فهرست بازی‌های دوستانه تیم ملی تا جام جهانی مشخص شد پرسپولیس غیر از چالش بزرگ همزمانی بازی‌های رفت و برگشت یک هشتم نهایی با اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی، یک چالش دیگر هم در فروردین ماه خواهد داشت.

از قرار معلوم اردوی تیم ملی در نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد و بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بعد از بازی ۲۲ اسفند مقابل الوصل در دبی در بازگشت به تهران به اردوی تیم ملی می‌روند. در حال حاضر و با دعوت علی علیپور تعداد ملی پوشان پرسپولیس به ۶ نفر رسیده یعنی نیمی از نفرات ترکیب اصلی و غیبت این نفرات در برخی بازی‌های مهم یا دیر رسیدن شان قبل از بازی‌های این تیم می‌تواند روی کیفیت فنی تیم برانکو تاثیر منفی بگذارد.

هر چند در حال حاضر احتمال قهرمانی پرسپولیس قبل از عید وجود دارد و اینطوری ۵ بازی بعد از عید برای این تیم می‌تواند حالت فرمالیته پیدا کند اما اگر این اتفاق نیفتد پرسپولیس برای بازی با سایپا که نخستین بازی لیگ برتری سرخ‌ها در سال ۹۷ خواهد بود یک چالش بزرگ در پیش دارد. طبق برنامه تیم ملی روز ۷ فروردین باید در وین مقابل لیبی بازی کند و در خوشبینانه ترین حالت همان شب یا روز بعد از آن بازی به تهران برمی‌گردد. از سوی دیگر پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید به مصاف سایپا برود که این بازی ۹ فروردین برگزار خواهد شد که با توجه به فاصله کم این دو مسابقه برانکو نمی‌تواند از ملی پوشان خسته خود استفاده کند و حتی اگر در آن مسابقه ملی به میدان نرفته باشند به خاطر دوری دو هفته‌ای از تیم باید از آنها چشم بپوشاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج