۶۷۸۴۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توفیقی: وضعیت استقلال خوب است

معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد بازیکنان این تیم سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را مقابل الهلال عربستان داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: پندار توفیقی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال برای تقابل با الهلال عربستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وضعیت خوب است و تیم بعد از بازی با الریان در دوحه مانده و امشب هم به سمت عمان حرکت خواهد کرد تا آماده بازی الهلال شود.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: وضعیت عمومی بازیکنان خوب است، فقط منتظری به دلیل مصدومیت به ایران برگشت تا کارهای درمانی خود را طی کند. به جز این بازیکن حال سایر بچه‌ها خوب است و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را مقابل الهلال داشته باشند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباه آخرین وضعیت پژمان منتظری و مدت دوری او از میادین تصریح کرد: همان‌طور که گفتم این بازیکن به ایران بازگشت تا کارهای فیزیوتراپی خود را پشت سر بگذارد. ظاهراً و تا جایی که من اطلاع دارم او دو تا سه هفته نمی‌تواند بازی کند. البته وضعیت دقیق منتظری را باید از دکتر نوروزی جویا شوید.

توفیقی در مورد شرایط مامه تیام، مهاجم جدید تیم استقلال گفت: این بازیکن هم کم کم در تیم جا می‌افتد و فکر می‌کنم مقابل الهلال عملکرد بهتری نسبت به بازی‌ قبل داشته باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود AFC اعلام کرده است باشگاه‌های عربستانی هیچ غرامتی به تیم‌های ایرانی برای بازی در زمین بی‌طرف پرداخت نخواهند کرد،‌ خاطرنشان کرد: من هم به صورت پراکنده چیز‌هایی در این مورد شنیده‌ام، اما هنوز به صورت موثق چیزی به دست ما نرسیده است. فعلاً از فدراسیون فوتبال در این مورد پیگیری هستیم و در صورت دریافت خبر رسمی در این مورد حرف خواهیم زد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره درگیری سرمربی تیم جوانان استقلال با یک خبرنگار در جریان دیدارهای رده‌های پایه استقلال گفت: من در جریان این اتفاقات نیستم،‌ اما در آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و با صادق ورمزیار (مدیر آکادمی استقلال) در این مورد صحبت می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

توفیقی در پاسخ به این پرسش که «آیا با سرمربی تیم جوانان استقلال برخوردی خواهد شد یا خیر؟»، عنوان کرد: همان‌طور که گفتم من در جریان این اتفاقات نیستم،‌ اما به طور کلی ما بی‌اخلاقی را در هیچ رده‌ای بر نمی‌تابیم. من در کشور قطر بودم و این هفته نتوانستم در بازی تیم جوانان شرکت کنم. باید طی دو روز آینده با عوامل باشگاه صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج