۶۷۸۴۹۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم علی عطشانی شد

هادی حجازی‌فر که یکی از بازیگران این روزهای سینماست، به عنوان بازیگر اصلی جدیدترین اثر علی عطشانی با عنوان «کاتیوشا» ایفای نقش می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: فیلمبرداری فیلم جدید علی عطشانی که به تازگی در مشکین‌دشت استان البرز آغاز شده بود، این روزها در تهران ادامه دارد.
«کاتیوشا» یک اثر کمدی پربازیگر به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی است که فیلمنامه آن را مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته است.
هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم علی عطشانی شد

هادی حجازی‌فر با فیلم «ایستاده در غبار» شناخته شد اما پیش از آن در فیلم «مزرعه پدری» رسول ملاقلی‌پور ایفای نقش کرده بود. «ماجرای نیمروز»، «گیلدا»، «دارکوب»، «لاتاری»، «آستیگمات»، «به وقت شام» و «شاه کش» از دیگر کارهای حجازی‌فر است.

او برای بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و در یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.
حجازی‌فر که رگه‌هایی از طنز در نقش‌های قبلی‌اش هم دیده میشود با حضور در «کاتیوشا» برای نخستین بار ایفای نقش در یک فیلم کمدی را تجربه می‌کند.
احمد مهرانفر، سیما تیرانداز، ارژنگ امیرفضلی، میترا حجار، لیلا اوتادی، قاسم زارع، مهران رجبی، خشایار راد، بیژن بنفشه‌خواه، امید منصورفلاح ، رادمهر روحانی مقدم و سحر خزائلی، دیگر بازیگران «کاتیوشا» هستند.

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج