۶۷۸۵۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جایگاه مایکروسافت توسط آمازون تصاحب شد

همانطور که می دانید، جف بزوس، مدیرعامل آمازون چند وقت پیش توانست عنوان ثروتمندترین مرد دنیا را از بیل گیتس به عنوان بنیانگذار مایکروسافت بگیرد و هم اکنون این اتفاق برای شرکت های این دو فرد افتاده است و آمازون توانسته است که جایگاه سومین شرکت بزرگ دنیا را از لحاظ ارزش سهام، از مایکروسافت بگیرد.

وبسایت زوم‌تک: همانطور که می دانید، جف بزوس، مدیرعامل آمازون چند وقت پیش توانست عنوان ثروتمندترین مرد دنیا را از بیل گیتس به عنوان بنیانگذار مایکروسافت بگیرد و هم اکنون این اتفاق برای شرکت های این دو فرد افتاده است و آمازون توانسته است که جایگاه سومین شرکت بزرگ دنیا را از لحاظ ارزش سهام، از مایکروسافت بگیرد. با انتشار وضعیت مالی سه ماهه ی آخر سال ۲۰۱۷ شرکت آمازون، ارزش هر واحد سهام آمازون در یک سیر صعودی با ۲.۵۷ درصد افزایش به ۱۴۵۱ دلار رسید.

بر اساس این آمار بازار خرده فروشی آنلاین به بیش از ۷۰۲.۴۶ میلیارد دار رسیده است و به ترتیب در پشت سر اپل و آلفابت در جایگاه سوم قرار گرفته است. با این حال شرکت مایکروسافت نیز در این عرضه با افزایش ۱.۶ درصدی در ارزش سهام خود سیر صعودی داشته است اما نوتوانست که جنگجویان آمازون را شکست دهد و در پایان روز قیمت هر واحد سهام آن تنها ۹۰.۸۱ دلار ارزیابی شد که در مجموع ارزشی برابر با ۶۹۹ میلیارد دلار بر تابلوی بورس نمایان شد.

در سال ۲۰۱۷ هر دو این شرکت ها گام های گسترده ای برداشتند و میزان سهام آن ها به طرز عجیبی افزایش داشت. در این حین و بین در واقع مایکروسافت تا پایان سال به میزان ۴۱ درصد افزایش در سهام خود داشت و به بالاترین حدنساب خود رسیده بود ولی برای پیریوزی بر افزایش ۷۲ درصدی ارزش سهام آمازون کافی نبود و توانست بالاتر از مایکروسافت قرار بگیرد.

برخی از کارشناسان معتقدند که این روند رو به رشد برای آمازون ادامه خواهد داشت و حتی در آینده می تواند جایگاه گوگل و آلفابت را نیز تصاحب نماید و به عنوان دومین شرکت بزرگ دنیا از لحاظ ارزش سهام قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج