۶۷۸۵۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«شکل آب» جایزه اصلی را برد اما...

کار عجیب یک اتحادیه آمریکایی

اتحادیه تهیه کنندگان سینمای آمریکا (با نام اختصاری PGA) در حالی ۱۱ فیلم را کاندیدای عنوان فیلم برتر سال ۲۰۱۷ کرد و طی مراسمی در به ورلی هیلز کالیفرنیا بهترین فیلم را از میان آنها برگزید که چند فیلم جا افتاده از میان نامزدها پیش از کاندیدا شده ها خبرساز و اسباب حیرت شدند.

بانی فیلم:اتحادیه تهیه کنندگان سینمای آمریکا (با نام اختصاری PGA) در حالی ۱۱ فیلم را کاندیدای عنوان فیلم برتر سال ۲۰۱۷ کرد و طی مراسمی در به ورلی هیلز کالیفرنیا بهترین فیلم را از میان آنها برگزید که چند فیلم جا افتاده از میان نامزدها پیش از کاندیدا شده ها خبرساز و اسباب حیرت شدند، عمده ترین فیلم های محاسبه نشده «پروژه فلوریدا»، «هنرمند فاجعه وار» (یا «هنرمند پر اشتباه»)، «اسیر شده»، «لوگان»، «گرفتار مه» و «Phantom Thread» بودند که هر یک در ۱۲ ماه سپری شده عده ای را وادار به تحسین محتوای خود کرده بودند. البته در میان فیلم های کاندیدا شده توسط PGA شایسته هایی مثل «سه بیلبورد در بیرون ابینگ میسوری»، «پُست» و «من، تونیا» هم مشاهده می شدند و همین طور «شکل آب» ساخته گی یرمو دل توروی مکزیکی که در نهایت جایزه نخست این نهاد را برد اما حضور نام فیلم کمیک استریپی «زن شگفت انگیز» در میان کاندیداها و فقدان آثاری که نام شان آمد، حیرت ماجرا را بیشتر کرد. در ۷۰ درصد اوقات فیلم های برنده جایزه «PGA» بعداً اسکار برترین فیلم سال را نیز ربوده اند.

کار عجیب یک اتحادیه آمریکایی

گفتنی است چه در مراسم اسکار و چه در سایر جوایز عمده وقتی نام فیلم برنده و صاحب عنوان بهترین فیلم سال می آید، فقط تهیه کنندگان حق رفتن به روی صحنه و دریافت جایزه را دارند و حتی کارگردان هم نمی رود مگر اینکه در تهیه فیلم نیز دخیل بوده باشد و این امر البته برای دل تورو که از تهیه کنندگان اصلی «شکل آب» هم بوده است، صدق می کرد و به سبب مسائلی از همین دست است که انتخاب و نظرات اتحادیه مذکور (PGA) از اهمیت زیادی برخوردار است و به واقع کسانی این جایزه را تعیین و اهدا می کنند که خود از ترسیم کنندگان اصلی فیلم ها و سرنوشت هنرسینما هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج