جاباما
۶۷۸۶۰۶
۱ نظر
۵۱۱۱
۱ نظر
۵۱۱۱
پ

روشن کردن چند ثانیه‌ای آتش با ۵ ساعت ماندگاری

تا به امروز آتش روشن کردن در محیط طبیعی مستلزم جمع آوری حجم زیادی چوب و سپس استفاده از بنزین یا نفت و کبریت بوده است. اما این فرایند بسیار وقت گیر و خسته کننده بوده و در محیط های سرد و مرطوب نیز به راحتی ممکن نیست.

خبرگزاری مهر: در زمان سفر و حضور در نقاط دورافتاده روشن کردن آتش و روشن نگهداشتن آن برای مدت طولانی یک چالش جدی است، اما یک محصول جدید حل این مشکل را ممکن کرده است.

روشن کردن چند ثانیه‌ای آتش با ۵ ساعت ماندگاری

به گزارش دیجیتال ترندز، تا به امروز آتش روشن کردن در محیط طبیعی مستلزم جمع آوری حجم زیادی چوب و سپس استفاده از بنزین یا نفت و کبریت بوده است. اما این فرایند بسیار وقت گیر و خسته کننده بوده و در محیط های سرد و مرطوب نیز به راحتی ممکن نیست.

سیستم تولید آتش قابل حمل رادییت، روشن کردن آتش را در یک قوطی حلبی کوچک به سادگی ممکن می کند. این قوطی قابل حمل که از کاغذ و موم سویای ۱۰۰ درصد قابل بازیافت تولید شده به راحتی قابل استفاده است. برای استفاده از این قوطی تنها کافیست آن را بر روی زمین قرار دهید، درپوشش را بردارید و یک یا دو کاغذ موجود در این قوطی را با کبریت روشن کرده و کنار سایر محتویات آن قرار دهید.

با این روش در عرض چند ثانیه به آتش دسترسی خواهید داشت و آتشی که به این شیوه روشن می شود به مدت ۵ ساعت دوام خواهد یافت. برای خاموش کردن آتش باید به روش عادی بر رویش آب بریزید. قوطی این مجموعه و درب آن نیز به گونه ای طراحی شده اند که بارها و بارها قابل استفاده باشند. وزن این مجموعه ۱.۸ کیلوگرم و قیمت آن ۲۸ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بادلار 5 تومنی 28 دلار میشه 140 تومن با 140 تومن میشه 3.4 کیلو گوشت و پیاز و گوجه خرید زغالشم چشم کور خودم ردیف میکنم یه 35 تا سیخ کوبیده مشتی ازش درمیارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج