۶۷۸۶۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه هاینکس به گواردیولا و آنچلوتی

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به مرتبط دانسته شدن ناکامی دو سرمربی سابق این تیم با شمار بالای بازیکنان مصدوم آنها ‌ اشاره‌ای کنایه‌آمیز داشت.

خبرگزاری تسنیم: یوپ هاینکس روزهای خوبی را سپری می‌کند و الان بیش از هر زمان دیگری اوضاع بر وفق مراد تیم اوست. برای اولین بار در فصل جاری این پیرمرد آلمانی تمام بازیکنانش در بایرن مونیخ را در اختیار دارد. این بدان معناست که او برای بازی‌های پیش روی تیمش به خصوص بازی‌های مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند از سیستم چرخشی استفاده کند و فشار کاری را میان همه آنها تقسیم کند.

هاینکس اما با اعلام خبر خوب بازگشت تیاگو آلکانتارا به جمع شاگردانش، کنایه‌ای هم حواله دو سرمربی پیشین بایرن مونیخ، یعنی پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی کرد، هرچند که به طور مستقیم به نام آنها اشاره‌ای نداشت. گواردیولا و کارلتو هر دو پس از بازنشستگی هاینکس در سال ۲۰۱۳ (به دنبال قهرمانی سه گانه بایرن مونیخ) تلاش خود را برای تکرار افتخار بزرگ این مرد آلمانی در آلیانس آره‌نا انجام دادند اما موفق نبودند و هر دوی آنها مستقیم یا غیرمستقیم به شمار بالای مصدومان‌شان به عنوان یکی از دلایل ناکامی خود اشاره کردند.

هاینکس اما بالا بودن شمار مصدومان بازیکنان بایرن مونیخ در دوران مربیگری گواردیولا و آنچلوتی را هم به نوعی تقصیر خود این دو مربی دانست. او گفت: اینکه الان در تیم ما همه بازیکنان آماده‌اند و در وضعیت خوبی قرار دارد را نه تنها باید به حرفه‌ای بودن آنها بلکه باید با این واقعیت مرتبط دانست که اینجا بازیکنانی که مصدوم هستند را زودتر از زمانی که باید به زمین بازی نمی‌فرستیم و در حالی که هنوز صد درصد آماده نشده‌اند در ترکیب قرار نمی‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج