جاباما
۶۷۸۶۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پالس‌های مثبت زیدان برای جدایی از رئال!

با اینکه هنوز دو سال از قرارداد زیدان با رئال باقی مانده اما برخی معتقدند او آخرین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد.

ورزش سه: با اینکه هنوز دو سال از قرارداد زیدان با رئال باقی مانده اما برخی معتقدند او آخرین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد.


رئال مادرید فردا در زمین بتیس دیدار دشواری را پیش رو دارد ولی پس از برتری 3-1 مقابل پی اس جی، به نظر می رسد که از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

زیدان در نشست خبری این بازی گفت: « برگ های برنده خودمان را در بازی فردا خواهیم داشت. می خواهیم بازی خوبی را برابر بتیس انجام داده و پیروز شویم. این کار را هم انجام خواهیم داد.»

پالس‌های مثبت زیدان برای جدایی از رئال!

اعتراضات دامنه دار پس اس جی به داوری: « به این مسائل عادت داریم. فکر می کنم کارمان را به بهترین شکل برابر پی اس جی انجام دادیم و حالا فقط به لالیگا فکر می کنیم. بازی با پی اس جی تمام شد و حالا فقط روی لالیگا تمرکز داریم. بازی مهمی را بردیم و سه هفته دیگر در پاریس شب سختی در انتظارمان خواهد بود ولی برای فکر کردن به بازی برگشت، هنوز زمان زیادی باقی مانده است.»

آینده: « برای من فقط زمان حال اهمیت دارد و اینکه تیمم را به بهترین شکل برای بازی با بتیس مهیا کنم. هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم و دوست دارم فصل را خوب تمام کنیم.


در مورد آینده هنوز فکر نکرده ام ولی باید بگویم که مربیگری، شغل سخت و خسته کننده ای است به خصوص اینکه مربی رئال باشید. به عنوان یک مربی، در هیچ تیمی مثل رئال انرژی شما تحلیل نمی رود.


بالاخره یک روز زمان تغییر و جدایی فرا می رسد ولی الان وقت درستی برای صحبت در مورد این موضوع نیست.»

شرایط رونالدو: « نمی دانم که او در بهترین فرم خودش قرار دارد یا خیر ولی همیشه گفته ام که هرگز نباید به توانایی های او شک کرد حتی در روزهایی که گل نمی زند. رونالدو می تواند در هر بازی برگ برنده رئال باشد و از کوچکترین فرصت ها برای شما سه امتیاز را به ارمغان بیاورد.»

حمایت بازیکنان: « گرفتن پیغام های حمایتی از بازیکنان اتفاق بسیار خوبی است. اینکه تیم، پشتیبان شما باشد، همان چیزی است که همیشه دنبالش بوده ام.


من به همه بازیکنانم ایمان دارم و ارتباط بسیار خوبی نیز بین ما وجود دارد. ۱۸ سال بازیکن بوده ام و می دانم که رختکن یک تیم بزرگ را چگونه باید مدیریت کرد. این ارتباط مثبت با بازیکنان همیشه جواب داده است. متشکرم از بازیکنانم و باید بگویم که هیچ دینی به من ندارند و از همه آنها رضایت کامل دارم. می دانم که برای پیراهن و نشان رئال، همه توان شان را در زمین می گذارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج