جاباما
۶۷۸۸۰۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

رسوایی های جنسی ترامپ ادامه دارد

در حالیکه تنها چند هفته از گزارش نشریه «وال‌استریت ژورنال» درباره حق‌السکوت وکیل ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای مخفی ماندن روابط نامشروعش با دونالد ترامپ، این بار نشریه «نیویورکر» از روابط پنهانی وی با یک زن دیگر از مدل‌های مجله‌های مستهجن منتشر کرده است.

خبرگزاری میزان: در حالیکه تنها چند هفته از گزارش نشریه «وال‌استریت ژورنال» درباره حق‌السکوت وکیل ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای مخفی ماندن روابط نامشروعش با دونالد ترامپ، این بار نشریه «نیویورکر» از روابط پنهانی وی با یک زن دیگر از مدل‌های مجله‌های مستهجن منتشر کرده است.

نیویورکر طی گزارشی به برخی جزئیات درباره ارتباط نامشروع دونالد ترامپ با «کارن مک‌دوگل» و نیز تلاش‌های صورت گرفته برای مخفی نگه داشتن این رابطه پرداخته است.

انتشار این گزارش دردسرهای جدیدی را برای دولت آمریکا به وجود آورده است چرا که طی هفته‌های اخیر کاخ سفید علاوه بر رسوایی حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، به دلیل استعفای «راب پورتر»، مشاور ارشد کاخ سفیدف هدف واکنش‌هایی از سوی رسانه‌ها و گروه‌های مختلف قرار گرفته است.

بر اساس گزارش نیویورکر این رابطه مربوط به بعد از ازدواج ترامپ و ملانیا و چند ماهگی «بارون» بوده است.

نیویورکر می‌نویسد که این گزارش برگرفته از یک نوشته ۸ صفحه‌ای است که مک‌دوگل آن را نوشته و با یکی از دوستان خود به اشتراک گذاشته است.

آنگونه که نشریه نیویورکر گزارش داده است این رابطه که مربوط به سال ۲۰۰۶ است از یک ضیافت شام در «بورلی هیلز» لس‌آنجلس آغاز و ۹ ماه به طول انجامیده است.

کاخ سفید در واکنش به انتشار یک بیانیه خطاب به نیویورکر نوشت: این یک داستان قدیمی است که بیشتر اخبار جعلی است و رئیس جمهور اعلام کرده که هیچ‌گونه ارتباطی با مک‌دوگل نداشته است.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ «نشنال اینکوایرر»، از رسانه‌های وابسته به ترامپ، با پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به مک‌دوگل، حق انتشار داستان وی را خریداری کرده اما آن را منتشر نکرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از جزئیات این یادداشت‌ها همانند گفته‌هایی است که دیگران نیز پیش از این درباره ترامپ گفته‌اند.

ماه گذشته نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به یک بازیگر زن فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌ دارد.

این نخستین رسوایی جنسی ترامپ نیست و ماه‌های اخیر نیز موضوع رسوایی جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.

این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.

علاوه بر این از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی سال گذشته آمریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جا است، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله واشنگتن پست منتشر شد.

واشنگتن پست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند و شرم آور دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۵ درباره زنان، را منتشر کرد که انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یارو که کامل تعطیله ...و معلوم الحال
      اما بیایید صادقانه یه نگاهه بندازیم خیلی از مواردی که دارند به عنوان مصادیق ازار جنسی مطرح میکنن متاسفانه تو ایران بیداد میکنه و جالبه که نه تنها به عنوان ازار جنسی ..نگاه جنسی و.. دیده نمیشه بلکه نمونه کول بودن و روشنفکری هم میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج