۶۷۸۸۵۰
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

قاتل: دوستم را کشتم؛ دستگیرم کنید

جوانی که دوستش را در جریان نزاع خیابانی به قتل رسانده بود، خودش را به پلیس تسلیم کرد. به گزارش خبرنگار ما، وقوع نزاع در خیابان شمشیری ساعت ٢١ روز جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری مهرآباد جنوبی اعلام و با حضور مأموران در محل مشخص شد چند جوان ٢٥ تا ٣٠ساله با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند و در جریان نزاع یک نفر از آنها به‌شدت از ناحیه سینه مجروح شده است.

روزنامه شرق: جوانی که دوستش را در جریان نزاع خیابانی به قتل رسانده بود، خودش را به پلیس تسلیم کرد. به گزارش خبرنگار ما، وقوع نزاع در خیابان شمشیری ساعت ٢١ روز جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری مهرآباد جنوبی اعلام و با حضور مأموران در محل مشخص شد چند جوان ٢٥ تا ٣٠ساله با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند و در جریان نزاع یک نفر از آنها به‌شدت از ناحیه سینه مجروح شده است.

اما امکان تحقیقات از فرد زخمی وجود نداشت و او بلافاصله برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد. پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان با وجود انجام اقدامات درمانی، او جان خود را از دست داد. به این ترتیب با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تحقیقات را دراین‌باره آغاز کرد. هم‌زمان با حضور کارآگاهان در محل جنایت، جوانی با مراجعه به ایستگاه پلیس در محدوده کلانتری هفت‌چنار به مأموران اعلام کرد در درگیری خونین در خیابان شمشیری یکی از بستگان و همشهریان خود را که با او برای کارکردن به تهران آمده بود، به قتل رسانده است. بلافاصله موضوع از سوی مأموران مورد بررسی قرار گرفت و دقایقی پس از آن کارآگاهان ویژه قتل در ایستگاه پلیس حاضر شدند و این جوان ٢٥ساله به نام محمد را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

«محمد» در اعترافاتش درباره انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت و قتل «فردین» ( ٢٤ساله ) به کارآگاهان گفت: «چند روز پیش، به همراه فردین در خانه نشسته بودیم که شوخی‌شوخی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم و همین موضوع سرآغاز خصومت ما دو نفر شد تا اینکه شب درگیری ابتدا فردین در تماس تلفنی شروع به فحاشی کرد و در ادامه به نزدیکی محل سکونت من آمد. چاقوی آشپزخانه را برداشتم و از خانه خارج شدم.

فردین با یکی از دوستانش به نام علی به محل آمده بود. آنها شمشیر و قمه همراه داشتند. با یکدیگر درگیر شدیم که حین درگیری از ناحیه سرودست مجروح شدم. با چاقو چند ضربه به سمت فردین پرتاب کردم که به او اصابت کرد و روی زمین افتاد. به‌سرعت از محل فرار کردم. چندین ساعت در خیابان بودم تا اینکه با مشاهده ایستگاه پلیس تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم کنم».

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهم، دیگر فرد حاضر در این نزاع دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهمان با صدور قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول 10 ساله از تهران

      چی بگم من که گیج شدم فقط میتونم بگم متاسفم همین

      پاسخ ها

      • الی

        میشه شما نظر ندی

      • بدون نام

        اخوی جان مادرت جان پدرن تو یکی دیگه بسه نمیحواد نظر بدی محض رضای تسلی دل ما یبار بنویس من
        نه کیج شدم نه متا سفم هرکی خربوزه بخور ه باید پایی لرزشهم بشینه والا زشته این جملات دیگه تگراری شده دیگه کم کم دارم شگ میکنم که چطور یک دیوانه هرروز نظر میده در همه نظراتشهم هم گیج شده هم متاسفه پس چطور اقای چاپگر هر روز نظر یه ادم گیجو چاپ میکنه ولی نظر منو ماهارو چاپ نمیونه بکجا میرویم .بکجا باید برویم اصلا کجا راهمان میدن که برویم با درود به چاپ

      • نسل سوخته

        تقصیرتونیست تقصیر مدیر این برنامه هستش

      • مشایخ

        ناراحت شدم

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      نظر من که دیگه دوستی ها به یه نخ بنده ....
      فوری پاره میشه .‌.....

      پاسخ ها

      • بهزاد

        محمد جان (قاتل)تو که شوخی شوخی دوست خود (فردین)را کشته اید، این احمقی چیست که بیایید مرا بگیرید!! عجب از این همه حماقت،

      • دروغگو

        گندم جان خسته نباشی بطور کلی دوستی های امروزه بوی نفتالین و بوی روغن سوخته میده، نباید به دوستی دل خوش کنی (باشی)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج