۶۷۸۸۵۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آپارتمان‌های مناسب برای خانه اولی‌ها

مشاوران املاک به متقاضیان حاضر در بخش خرید و فروش بازار مسکن توصیه می‌کنند برای آنکه بتوانند فایل موردنظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند نیاز است با توجه به هیجان ایجاد شده در بازار، حوزه جست‌وجوی خود را قدری گسترده تر کنند.

روزنامه دنیای اقتصاد: مشاوران املاک به متقاضیان حاضر در بخش خرید و فروش بازار مسکن توصیه می‌کنند برای آنکه بتوانند فایل موردنظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند نیاز است با توجه به هیجان ایجاد شده در بازار، حوزه جست‌وجوی خود را قدری گسترده تر کنند.

به گفته آنها اگرچه در حال حاضر برخی از فروشندگان و سازندگان ملک با توجه به نوسان ایجاد شده در سایر بازار‌های سرمایه‌ای و اثرگذاری آن بر بازار مسکن، تمایل دارند قیمت پیشنهادی خود را بیش از حد متعارف افزایش دهند، مناسب است تا خریداران مسکن به ویژه آن دسته از متقاضیان خانه‌اولی که با اتکا به اهرم مالی تسهیلات خرید مسکن وارد بازار شده‌اند، برای پیدا کردن ملک موردنظر خود قدری جست و جوی بیشتری انجام دهند.

در عین حال به گفته آنها با توجه به نزدیک شدن به ماه پایانی سال، خریداران و متقاضیان بهتر است هر چه سریع‌تر در فرصت باقی‌مانده خرید خود را انجام دهند. بررسی میدانی فایل‌های موجود در بخش خرید و فروش مسکن نشان می‌دهد در حال حاضر بخش عمده‌ای از فایل‌های نوساز در بازار مسکن بسیار گران‌تر از قیمت میانگین منطقه پیشنهاد شده‌اند. اما در این میان خانه‌های ۵ تا ۱۰ سال و همین طور خانه‌های کمتر از ۲۰ سال که امکان خرید آنها با تسهیلات بانکی میسر است قیمت‌های پیشنهادی متناسب‌تری دارند.

آپارتمان‌های مناسب برای خانه اولی‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا الکی جو ندبن؛ کسی نه میخره نه داره بخره، بعدشم این قیمتهایی که داره مطرح میشه همشون غیر منطقی و هرج و مرجه، کافیه یه دور توی بازار برنیم تا حقیقت رکود مسکن مشخص بشه، همین جور که پیش بره فروشندگان التماس میکنن و همه جوره مجبورن اگه فروشنده واقعی باشن کوتاه بیان، این ترفندهای مشاور املاک و دلالان قدیمی شده ودیگه با بودجه مردم همخونی نداره، بنده خدا این پیر مرد و پیرزنهایی که اندوخته چندینسالشون واسه کمک خرجشون پس انداز کردن رو هدف قرار دادن این املاکیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا من مستمری بگیر هستم و سالاست مستاجرم و هیچ پسندازی هم ندارم که خونه بخرم مگر اینکه از دم قسط باشه و با اقساط کم باشه!

      • بدون نام

        به قبر امام حسین من سی و یک سال کار کرده بازنشسته شده هنوز مستاجرم، بچه ام مسناجر است نوه ام حدود 17سال دارد مطمئنم او هم مستاجر خواهد بود حالا شما حساب کنبد اینکه همه تبلیغ دروغ و نیرنگ را آن وقت هم اعلام میکردند هر نغر سیصد هزار بیاره واریزی کنه من که از هزینه ماهانه شرمنده و خجل بودم نداشتم الان هم همانطور است فقط ارزشی ریال کم شده برای سیصد هزارتومان میگویند مثلا شصت میلیون پیش لیاورید که نیست روز از نو روزی از نو!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج