۶۷۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اين يکي از بدترين‌هاي بازي‌هاي ذوب‌آهن بود

ژنرالی که با شانس پیروز می شود

سرمربي ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نويي در پايان بازي به من گفت که با شانس پيروز شديم.

منصور ابراهيم‌زاده پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر تراکتورسازي تبريز با حضور در کنفرانس خبري ضمن تبريک روز خبرنگار اظهار داشت: يکي از بدترين‌هاي بازي‌هاي ذوب‌آهن برابر حريفان بود. زماني که تيمي مي‌آيد و از يک فرصت خود استفاده و گلزني مي‌کند نشان دهنده اين است که ما نتوانستيم تاکتيک آنها را خنثي کنيم.

وي ادامه داد: زماني که ديدم ثابتي در دروازه تراکتورسازي حضور دارد به بازيکنان گفتم که آنها مي‌خواهند بازي تاخيري انجام دهند و نبايد عصبي شويم، اما متاسفانه در برخي از لحظات بازي اسير تاکتيک حريف شديم.

سرمربي ذوب‌آهن با بيان اينکه روز، روز ذوب‌آهن نبود خاطرنشان کرد: ملي‌پوشان ذوب‌آهن هنوز به آمادگي کافي نرسيده‌اند و توپ‌هاي ساده را هم از دست مي‌دهند. تراکتورسازي سعي کرد بازي درگيرانه‌اي را از خود به نمايش بگذارد و سياوش اکبرپور از تمام بازيکنان حريف فعال‌تر بود.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: اين نويد را مي‌دهم که با اضافه شدن هوار محمد و آماده شدن ماتادو و دسوزا حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت. وقتي سکوها را مي‌بينم که با حضور تماشاگران پر شده بسيار خوشحال مي‌شوم و مي‌فهمم که اراده‌اي هست تا تيم بهتر شود. بايد در آرامش کار کنيم و همه بايد کمک کنند تا ذوب‌آهن بازهم به روزهاي اوج خود بازگردد.

اين مربي درخصوص غيبت خلعتبري گفت: وي فصل گذشته يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان ذوب‌آهن بود، اما صحبت کردن درخصوص غيبتش فايده‌اي ندارد. هيچ‌کس نمي‌تواند جاي خلعتبري را بگيرد و در غياب وي بايد از بازيکنان موجود استفاده کنيم. قلعه‌نويي در پايان بازي به من گفت که با شانس پيروز شديم.

سرمربي ذوب‌آهن اصفهان با تاکيد بر اين موضوع که تفکر تراکتوري‌ها اجراي ضد حمله بود گفت: ذوب‌آهن اگر مي‌خواهد در رقابت‌هاي آسيايي موفق باشد بايد سيستم دفاعي خود را تقويت کند تا با يک توپ اسير نشود.

منبع: ورزش۳

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ژنرالی که با شانس پیروز می شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج