۶۷۸۹۲۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

محسن هاشمی: از تضعیف مدیریت شهری بپرهیزید

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شرایط خاص مدیریت شهری و برخی شایعه سازی‌ها گفت: از تضعیف مدیریت شهری بپرهیزید.

خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شرایط خاص مدیریت شهری و برخی شایعه سازی‌ها گفت: از تضعیف مدیریت شهری بپرهیزید.

محسن هاشمی در ابتدای جلسه چهل و هفتم شورای اسلامی شهر تهران از جناح های سیاسی و رسانه ها خواست با توجه به شرایط خاص مدیریت شهری از شایعه سازی و تضعیف این نهاد بپرهیزند.

وی با بیان اینکه ایام شهادت ام ابیها، صدیقه طاهره، زهرای مرضیه را گرامی می داریم، گفت: فاطمه سلام علیها، موجودی استثنایی در خلقت است که خصوصیات منحصر به فرد و امتیازات وی نه تنها نسبت به زنان بلکه در مقایسه با مردان نیز جایگاهی دست نیافتنی را برای ایشان اهدا کرده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: به گواهی تاریخ مورد اجماع شیعه و اهل سنت، وی دوست داشتنی‌ترین انسان‌ها نزد پیامبر اکرم (ص) بود و لقب ام ابیها، نشان از عظمت معنوی و مهر بی‌نظیری دارد که خاتم الانبیا، شخصیت خود را زاییده این دردانه هستی می داند.

هاشمی با بیان اینکه تاریخ با چنین انسان فرشته سیرتی، بی‌رحمانه برخورد کرد، گفت: بزرگترین داغ‌ها و دشوار مصیبت‌ها را که از دست دادن پیامبر ختمی مرتبت، شکسته شدن حرمت بیت الله و به بند کشیدن حیدر کرار، در فاصله ای کوتاه رخ داد تا با ابتلای سخت صبر و ایمان زهرا سلام الله علیها آزموده شود.

به گفته وی، درس بزرگ فاطمه (س) برای همیشه تاریخ، ایثار و گذشت و صبر برای حفظ جامعه و وحدت مسلمانان بود. خطبه ماندگار حضرت زهرا (س) در مسجد پدرش نبی‌اکرم، توصیفی کامل از فلسفه دین و نگاه توحیدی بود که تجسم عملی آن در رفتار پوشیده در عصمت وعفت او نمایان شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ارثیه فاطمه تنها باغ فدک نبود، او نور نبوت، حکمت الهی و اتصال به عرش را از پدر به یادگار داشت و شایسته ترین انسان‌ها برای باز نگه داشتن مسیر هدایت و روشن ماندن مشعل معنویت، اما هزاران دریغ وحسرت که قدر ومنزلت او را ندانستند و حرمتش را پاس نداشتند.

هاشمی افزود: زهرا (س) فدایی علی (ع) شد و علی قربانی مصلحت، آنان که شایسته جانشینی پیامبر (ص) بودند از حق خود گذشتند و لب فرو بستند تا اختلاف و دشمنی از میان مسلمانان رخت بربندد و امروز پس از ۱۴۰۰ سال ما همچنان در محضر درس فاطمه سلام الله علیها هستیم که برای حفظ مصلحت جامعه، می توان بزرگترین و مسلم ترین حقوق خود را فدا کرد و در برابر بی‌رحمانه ترین ظلم‌ها صبوری نمود.

وی اظهار کرد: زهرای مرضیه شهیده وحدت است و جفا به اوست اگر به بهانه شهادت و عزاداری، به دستاورد بزرگش که حفظ وحدت جامعه اسلامی است، آسیب بزنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت توجه به آسیب‌هایی که از تضعیف و تزلزل در مدیریت شهری به همه جامعه و شهروندان وارد می شود، گفت: اکنون که حدود شش ماه از آغاز مسئولیت محمدعلی نجفی در شهرداری تهران می گذرد، نه شورای شهر و نه شهردار، منکر وجود ضعف و کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند، اما باید توجه کرد که مسیر برطرف کردن این نواقص و کاستی ها، تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است نه تضعیف و متزلزل کردن آن.

هاشمی در پایان خاضعانه از همه جریانات سیاسی و رسانه ها خواست که با توجه به شرایط دشوار فعلی شهرداری که با کمبود نقدینگی و مشکلات جدی مواجه است، از هرگونه شایعه سازی، تضعیف و متزلزل کردن مدیریت شهری بپرهیزند و گفت: البته این به معنای نادیده گرفتن مشکلات و نواقص نیست، بلکه تبدیل رویکرد مخرب و شایعه ساز به انتقاد سازنده و ارائه پیشنهادات مفید جهت بهبود وضعیت شهر وتامین رضایت بیشتر شهروندان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی بود من نبودم کی گفته وبد درامد شهرداریبراش مهمه کیبود خودت نبوذی مگه مافاضلاب میدیم ئیگه پسماندبرای چهتضعیف مددیریتبراتون مهمه عجبا ماکه جلال نمیکینم وپول اضفای نمیدیم رضایت میخوای بااین حرفت مانیستیم ونمیدیم

    • بدون نام

      مدیران دانا = کشور آباد

    • بدون نام

      مدیران دانا= فعالیت مفید وسازنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج