۶۷۸۹۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احیای سازمان ملی جوانان تا شهریور ۹۷

رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: لایحه دولت برای تفکیک بخش جوانان از ورزش در حال پیگیری است و امیدواریم شاهد تشکیل سازمان ملی جوانان تا نیمه اول سال آینده باشیم.

خبرگزاری مهر: رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: لایحه دولت برای تفکیک بخش جوانان از ورزش در حال پیگیری است و امیدواریم شاهد تشکیل سازمان ملی جوانان تا نیمه اول سال آینده باشیم.

سیدفرید موسوی با بیان اینکه فضای مجلس برای تفکیک بخش جوانان از ورزش مثبت است، افزود: مشکلی که وجود دارد این است که دولت تفکیک جوانان از وزارت ورزش را در یک لایحه مشترک با جدایی ۲ وزارتخانه دیگر قرار داده است و هرکسی با بخشی از آن مخالف است. یک نفر با تفکیک صنایع مخالف است و این بررسی لایحه را با چالش مواجه می کند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش تفکیک جوانان مشکل خاصی نخواهیم داشت، ادامه داد: البته در فراکسیون جوانان طرح دیگری را آماده کرده ایم و تحویل هیات رئیسه مجلس داده ایم که اگر به هر دلیلی لایحه دولت به نتیجه نرسد، ما این طرح را بی درنگ به جریان می اندازیم تا فرصت برای جمع امضا و دیگر مقدمات از بین نرود.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس اضافه کرد: این طرح همان تفکیک جوانان از ورزش و احیای سازمان ملی جوانان است تا بخش جوانان به صورت مستقیم زیرمجموعه رئیس جمهوری قرار گیرد.

موسوی گفت: ما یک سری چالشهای جدی در حوزه جوانان داریم که علت آن نبود یک دستگاه متولی مستقل است که به صورت فرانهادی در این حوزه فعالیت کند. حتی اگر بار مالی داشته باشد، پیش بینی های لازم انجام شده تا دولت این بار مالی را تقبل کند و مشکل خاصی به وجود نیاید. ما منتظریم ببینیم سرنوشت لایحه دولت به کجا می رسد.

وی خاطرنشان کرد: یک کمیسیون مشترک هم با عضویت ۲ نفر از اعضای کمیسیون‌های مختلف در حال شکل گیری است تا به صورت یک کمیسیون مشترک ویژه لایحه دولت را بررسی کند. مجلس وارد بحث بودجه شده است و بررسی این لایحه به سال ۹۷ موکول می شود اما امیدواریم در نیمه اول سال ۹۷ شاهد شکل گیری سازمان ملی جوانان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج