جاباما
۶۷۸۹۵۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کرمی: عملکرد بی باک نه خوب بود، نه بد!

عضو شورای فنی تکواندو گفت: احتمال ادامه فعالیت مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار زیاد است.

خبرگزاری میزان: یوسف کرمی در خصوص جلسه شورای فنی تکواندو اظهار داشت: توضیحات مهدی بی‌باک را شنیدیم و به این نتیجه دست یافتیم که نتایج تیم ملی نه خوب بوده و نه بد! البته قطعا می‌توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم، اما خیلی از توضیحات بی‌باک هم منطقی بود.

وی در خصوص اینکه تکلیف کادر فنی چه می‌شود، گفت: قرار است نظر خود را در اختیار کمیته فنی قرار دهیم، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگویم مسابقات گرنداسلم و گرندپری بار فنی بسیار بالایی دارد و هر مسابقه یک فینال است. بی‌باک در این رقابت‌ها سرمربی بود و باید این مسائل را هم در نظر گرفت.

کرمی در واکنش به اینکه از لحن صحبت‌هایش پیداست که همکاری بی باک با تیم ملی ادامه خواهد داشت، گفت: احتمال ادامه کار با همین کادر فنی بسیار زیاد است. البته بیش از هر زمانی دیگری به آرامش و همدلی نیاز داریم تا به سر منزل مقصود برسیم.

پیشکسوت تکواندو در خصوص اینکه چرا نسل جدید تکواندو هنوز به استانداردهای لازم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی نرسیده، گفت: آسمان تکواندوی ایران کم ستاره نیست و استعدادهای خوبی در این رشته داریم. شاید باورتان نشود، اما زمان ما برای حضور در مسابقات دهه فجر هم انتخابی برگزار می‌شد و حالا هم هوگوپوشان مستعدی داریم که نیاز به کسب تجربه دارند.

قهرمان سابق جهان ادامه داد: باید برنامه دقیقی داشته باشیم تا رفته رفته جوانترها را وارد گود کنیم. البته به نظر من در این شرایط مسائل فنی اولویت دوم یا سوم است و اتحاد و آرامش بر همه چیز ارجعیت دارد.

کرمی در پایان خاطر نشان کرد: جای بزرگانی مانند غلامحسین ذوالقدر و هادی ساعی در مجموعه تکواندو خالی است و امیدوارم این بزرگان هم به کمک تکواندوی ایران بیایند تا هرچه زودتر شرایط برای کسب موفقیت‌های بزرگ فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریمی

      حرف لاتین بین کلمات فارسی دراکثر سطرها خواندن رو مشکل کرده چرا این دو روز مشکل حل نشد؟

    • موسوی

      نه خوب بود نه بد یعنی چه یکی می تونه توضیح بده خخخخ حتما منطورش متوسط بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج