۶۷۸۹۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فابرگاس: چلسی خیلی باید مراقب اینیستا باشد

سسک فابرگاس به هم تیمی‌هایش هشدار داد کاملا مراقب آندس اینیستا باشند.

ایسنا: به نقل از یوفا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی و بارسلونا برابر هم قرار می‌گیرند.

سسک فابرگاس که سابقه بازی در تیم رقیب را در کارنامه خود دارد، درباره بازی با بارسلونا گفت: اینیستا هنوز هم خیلی خوب است. بازیکنی با سن او هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته است. برای اینیستا سن معنا ندارد. او از هوش بسیار بالایی برخوردار است و ما باید در بازی با این تیم کاملا مراقب اینیستا باشیم. اینیستا سطح بسیار بالایی دارد و می‌تواند تا چند سال دیگر هم در سطح بالا بازی کند. او بازیکنی است که از کوچکترین فضاها استفاده می‌کند و اگر یک ثانیه او را فراموش کنیم می‌تواند روی دروازه ما خطر ایجاد کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اینیستا الگوی فوتبالی او بوده است گفت: خیلی دارید اینیستا را پیر جلوه می‌دهید. او فقط سه سال از من بزرگ‌تر است. من از وقتی که ۱۸ سال سن داشتم با او هم تیمی بودم. در تیم جوانان و امید اسپانیا و در تیم بزرگسالان اسپانیا در کنار او بازی کردم. من همیشه او را به عنوان یک هم تیمی می‌دیدم و جای الگوی من نبود. من گواردیولا را الگوی خودم می‌دانستم چون در پست من بازی می‌کرد. همچنین لوئیس فیگو وقتی در بارسلونا بازی می‌کرد الگوی فوتبالی من بود.

فابرگاس در پایان صحبت های خود گفت: بارسلونا تیم شهر من است و خیلی به این تیم وابسته هستم. طبیعی است که این بازی برای من خیلی مهم است و دوست دارم برابر هم تیمی‌هایم در تیم ملی اسپانیا و همچنین هم تیمی‌های قبل من در بارسلونا خودم را نشان دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج