۶۷۸۹۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهابادی: ما مرد جنگیم، پا پس نمی‌کشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شناخت کامل از تیم اکسین البرز داریم با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کنیم باید از حضور هواداران پرشور نساجی استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس:داود مهابادی در خصوص بازی مقابل اکسین البرز در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط تیم ما با توجه به تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم خوب است، شناخت کامل از تیم اکسین البرز داریم با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کنیم باید از حضور هواداران پرشور نساجی استفاده کنیم تا پیروز از میدان خارج شویم. تمام بچه‌ها پرتلاش بازی خواهند کرد برای اینکه نتایج گذشته را جبران کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

وی در ادامه گفت: ما به مسائل گذشته و اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته رخ داد و نتوانستیم امتیازی کسب کنیم کاری نداریم امیدوارم بچه‌ها در بازی فردا مزد زحماتشان را بگیرند و با پیروزی که مقابل اکسین کسب می‌کنیم باعث شود تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص حواشی اخیر لیگ دسته اول و حضور جادوگر در این رقابت‌ها اظهار داشت: متاسفانه این موضوع در همه جا وجود دارد نه در لیگ یک بلکه در لیگ برتر هم این بحث‌ها مطرح می‌شود. در جامعه ورزشی احتمال هر اتفاقی نه به طور ۱۰۰ درصد اما وجود دارد. این اتفاقات باعث شده تا ورزش ما آلوده شود هر چقدر هم بگوییم که باید جلوی این موضوعات گرفته شود متاسفانه هیچ تلاشی برای جلوگیری از این موضوعات صورت نمی‌گیرد. مطمئن باشید رمالی، جادوگری و دلالی در فوتبال همیشه هست و حتی یک قدم از ورزش جلوتر هستند! امیدوارم مسئولان عزمشان را جزم کنند و تلاش کنند این موضوعات ریشه‌کن شود تا دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبال و ورزش کشور نباشیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا دوباره به کورس قهرمانی بر می‌گردید یا خیر، گفت: مطمئن باشید در هفته‌های بعد نساجی دوباره به شرایط ایده‌آل بر می‌گردد، با یک یا دو بازی ممکن است شرایط عوض شود اما تا آخرین لحظه نبرد وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم تا به اهدافمان برسیم. ما مرد جنگیم، پا پس نمی‌کشیم. امیدوارم هواداران نساجی این تیم را تنها نگذارند و مثل گذشته از این تیم حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج