۶۷۸۹۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه فشرده رئال مادرید؛ ۴ بازی در ۱۰ روز

تیم فوتبال رئال مادرید که برنامه فشرده ‏ای برای بازی‌های پیش رو دارد به لطف پیروزی مقابل پاری‎سن ژرمن در دیدار رفت لیگ قهرمانان می‎‏تواند روی بازی‌های لیگ تمرکز کند.

خبرگزاری مهر: حالا که تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن در دیدار رفت لیگ قهرمانان از رئال شکست خورده، تیم مادریدی می‎تواند تمرکزش را از بازی برگشت بردارد و بیشتر روی بازی‎های شلوغش در لالیگا متمرکز شود.

تیم زیدان شرایط خوبی برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول ندارد و باید در ۱۰ روز ۴ بازی هم انجام دهد و در آن‌ها موفق باشد تا حضور در رقابت‎‌های لیگ قهرمانان فصل آینده را تضمین کند.

اولین رقابت فشرده رئال، بازی بیرون از خانه مقابل بتیس است، تیمی که در برنابئو یک بر صفر رئال را شکست داد و در واقع استارات بحران در این تیم را زد. بعد از آن رئال باید بازی بیرون از خانه مقابل لگانس انجام دهد. بازی بعد مقابل آلاوز است و بعد هم رئال باید مقابل اسپانیول به میدان برود.

درست است که ۳ تیم از این ۴ تیم در نیمه پایین جدول هستند، اما اسپانیول و آلاوز هر دو برای ماندن در لیگ می‎جنگند و این یعنی بازی مقابل آن‌ها سخت است. بتیس و لگانس هم هر دو فرم خوبی دارند.

بعد از این بازی‌ها اما رئال می‎تواند استراحتی داشته باشد و سپس باید در برنابئو مقابل ختافه به میدان برود و در نهایت بازی برگشت مقابل پاریس در پارک دوپرنس از راه می ‏رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج