جاباما
۶۷۹۰۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرضه هواوی پی ۲۰ پلاس با باتری ۴ هزار میلی‌آمپر

هواوی قصد دارد در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین)، طی رویدادی رسمی از محصولات جدید خود رونمایی کند. مطابق با شایعات قبلی، این محصولات شامل سه عضو با نام‌های پی ۲۰، پی ۲۰ لایت و پی ۲۰ پلاس (یا شاید پی ۲۰ پرو) می‌شوند. حالا “funkyhuawei” با انتشار اطلاعاتی از نسخه پلاس، مدعی تجهیز این گوشی به یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی شده و می‌گوید هواوی P۲۰ پلاس با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: فایل‌های فریمور گوشی هواوی پی ۲۰ پلاس (Huawei P۲۰ Plus)، ظرفیت باتری پرچمدار جدید هواوی و برخی قابلیت‌های جدید این تلفن هوشمند را مشخص می‌کند.

گوشی هواوی پی ۲۰ پلاس با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن عرضه می‌شود

هواوی قصد دارد در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین)، طی رویدادی رسمی از محصولات جدید خود رونمایی کند. مطابق با شایعات قبلی، این محصولات شامل سه عضو با نام‌های پی ۲۰، پی ۲۰ لایت و پی ۲۰ پلاس (یا شاید پی ۲۰ پرو) می‌شوند. حالا "funkyhuawei" با انتشار اطلاعاتی از نسخه پلاس، مدعی تجهیز این گوشی به یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی شده و می‌گوید هواوی P۲۰ پلاس با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تا به امروز، تنها میت ۱۰ پرو با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن توسعه پیدا کرده و البته به یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز تجهیز شده است. این مورد کمی ما را نسبت به صحت این اطلاعات مشکوک می‌کند و ممکن است فایل‌های مذکور، از بقایای مربوط به میت ۱۰ پرو باشند. به هر صورت، دست‌یابی به چنین اطلاعاتی کمی زود است.

از طرفی، پی ۱۰ پلاس با یک باتری ۳ هزار و ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی توسعه پیدا کرده بود و تجهیز این آن به یک باتری بزرگ‌تر ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی، عجیب نخواهد بود. ما فقط نسبت به این موضوع که صفحه نمایش همیشه روشن به معنی استفاده از پنل اولد برای گوشی هواوی پی ۲۰ پلاس باشد، مشکوک هستیم. البته پنل اولد از ملزومات AoD نیست، اما این دو با یکدیگر به خوبی کار می‌کنند. به علاوه، این‌بار هواوی از بریدگی بالای صفحه استفاده خواهد کرد که در نتیجه آن ممکن است واقعا سازندگان از پنل‌های اولد نیز در این خانواده جدید استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج