جاباما
۶۷۹۰۸۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ساکت: باید مراقب جوسازی‌ها باشیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است که فوتبال ایران در فضای حقیقی و راهی درست گام بر می‌دارد که فضای مجازی برخی جوسازی‌ها را در این راه ایجاد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع رؤسای کمیته داوران استان‌های کشور ضمن ارج نهادن به جایگاه ویژه داوری و پیشکسوتان این عرصه گفت: رویکرد فدراسیون در شش ماهه دوم هویت بخشی به تمام کمیته‌های هیئت فوتبال استان‌هاست که معتقدیم هیئت‌ها با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در مسیر رشد و توسعه فوتبال گام بر می‌دارند و در بخش اجرا، اداره، پاسخگویی و نظارت، پیگیری و اقدام هیئت‌های فوتبال بازوی اجرایی ما در استان‌ها محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: این ارتباط مستمر کمیته‌های فدراسیون با کمیته‌های همنام خود در هیئت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه و رشد آن کمک به سزایی کند. نشتس‌های مختلفی با دبیران استان‌ها، روابط عمومی، رؤسای فوتبال ساحلی و طی چند روز آینده با رؤسای مالی استان‌ها برگزار می‌کنیم تا بتوانیم با بهره‌گیری از نقطه نظرات مختلف، در جهت رشد و موفقیت بیش از پیش فوتبال گام برداریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: گستردگی کشور پهناورمان باعث سختی کار شده، اما قاطبه استان‌ها مخصوصاً در کمیته داوران به گونه‌ای است که در بالاترین سطح ممکن فعالیت کرده و با اقتدار و سازماندهی دقیق، ارتباط دوسویه و هویت بخشی به عناصر خود، گام بر می‌دارند.

ساکت ادامه داد: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که رقابت بی حد و اندازه‌ای را بین فضای مجازی و فضای حقیقی شاهد هستیم. فضای مجازی تکیه‌اش بر کلام‌های شنیدنی است و با اتکا به آن فعالیت‌های اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد و در مقابل، فضای حقیقی است که در آن زندگی می‌کنیم و شفافیت و پاسخگویی وجود دارد. نیت‌ها و پشت پرده روشن است و این امر کار را برای تمامی کسانی که درگیر کارهای اجرایی هستند، سخت می‌کند. ما عمل کردن و خوب ایستادن مسیر درست را انتخاب کرده‌ایم و در این مسیر که همان فضای حقیقی است گام بر می‌داریم و باید مراقب باشیم تا با جوسازی فضای مجازی مسیر را گم نکرده و دستخوش شایعات نشویم.

وی تأکید کرد: فوتبال یک فضای حقیقی است که هاله‌ای از فضای مجازی آن را در بر گرفته و تأثیرگذار است و ما با کار قوی، سازمان یافته به نبرد فضای مجازی می‌رویم تا به سمت فضای حقیقی پیش رویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آنچه که در کمیته داوران مخصوصاً طی ۷ ماه گذشته هدف گذاری شده، این است که سامانه جامع داوران در حال تدوین بوده و هر هفته جلسات مربوط به این امر برگزار می‌شود تا به نتیجه برسیم. با ایجاد این سامانه، بانک اطلاعات ورزشی، فردی و فنی داوران، آموزش و تست‌ها، نظارت و چینش داوری تدوین خواهد شد. در واقع این سامانه بسیار جامع و شفاف است و با دقت کامل، آمار دقیقی را جهت تصمیم گیری مدیران، در اختیار خواهیم داشت. اصولاً مدیریت و برنامه‌ریزی منطبق بر آمار و اطلاعات صحیح پیش می‌روند و با اجرای آن به اهداف خود می‌رسند. ما در بخش کمیته جوانان و آموزش و حتی تیم‌های ملی با ایجاد سامانه‌های مشخص، هم اکنون بهترین، دقیق ترین و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار داریم. به عنوان مثال با حضور ۳۲ استعدایاب و ۹ مربی تیم ملی در سطح مناطق ۹ گانه، هم اکنون هر مربی نیازمند هر بازیکنی باشد، بلافاصله برای‌شان معرفی می‌شود. این امر در بخش داوران نیز به صورت جدی در حال اجراست تا با ایجاد امکانات به روز، رفع مشکلات، برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش آقایان و بانوان در رشته‌های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

وی گفت: فعالیت‌های مستمر شناسایی استعدادها، آموزش به آنها، ارتقا کیفیت، حفظ آمادگی داوران، در راستای رشد و توسعه داوران از وظایف و دغدغه کمیته‌های داوران استان‌ها بوده و باید در این زمینه اقدام کنند.

ساکت در پایان با اشاره به جذب اسپانسر و پشتیبانی در این زمینه گفت: اقتصاد در فوتبال با مشکل و سختی‌های خود مواجه است و معتدم وجهه شما عزیزان برای جذب اسپاسر تأثیر گذار خواهد بود. با تکریم به اسپانسر و ارج نهادن به آنها زمینه ساز استفاده بهینه در این بخش باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریمی

      خفه شو باند اصفهان

    • محمد

      ساکت اقای ساکت... خودت و رییست استاد جو و مغلطه اید...

    • بدون نام

      منظورش افشا گریهاست ...

    • اس

      تو دستت واسه همه رو شده ساکت به ظاهر مدیر

    • بدون نام

      اقای ساکت مراقب افراد با وجدان وباشرف مثل علی کریمی باش تا دست به خطا نزنند وشما ودوستانتان وباند اصفهانی ها هم به اختلاص وارتشاع ادامه بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج