۶۷۹۱۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طیبی: نیم فصل با عذاب وجدان زندگی کردم

محمد طیبی می گوید که عذاب وجدانی که داشته باعث شده پس از نیم فصل فوتبال قطر را ترک کند.

ورزش سه: محمد طیبی مدافع تیم پارس جنوبی جم در خصوص شرایط این روزهای خود و تمرینات پارس جنوبی جم اظهار داشت: دیروز تمرین سنگینی برگزار کردیم و هرکس می خواست خودش را نشان دهد. چون ترکیب ثابت تیم ما اصلا مشخص نیست و به نظرم همه در یک سطح هستند. خدا را شکر شرایط تیم هم خوب است و همه تلاش می کنند تا سهمیه بگیریم. خدا را شکر در بازی اول کادر فنی از من رضایت داشتند.

طیبی در مورد دلیل بازگشت به پارس جنوبی جم پس از اینکه در نیم فصل به یکباره از این تیم جدا شده بود و در شرایطی که چند پیشنهاد از تیم های دیگر هم داشت، گفت: نیم فصلی که در قطر بودم همیشه عذاب وجدان داشتم و به همین خاطر تصمیم گرفتم برگردم و در تیم پارس جنوبی جم با بازی هایی خوب اشتباهم را جبران کنم.

مدافع سابق استقلال خوزستان در مورد اختلاف فاحش قرارداد او در ابتدای فصل با پارس جنوبی جم که چیزی در حدود یک میلیارد و چهارصد بوده و حالا که با رقمی نزدیک به ۲۰۰ میلیون به این تیم پیوسته، توضیح داد: قطعا دریافتی که در قطر داشتم خیلی کمتر از چیزی بود که اینجا می خواستم بگیرم و ضرر کردم. برای این به پارس جنوبی برگشتم تا عذاب وجدان را از روی دوشم بردارم. ۴،۵ پیشنهاد داشتم ولی موقعی که برای بستن قرارداد رفتم سفید امضاء کردم و گفتم که آمدم جبران کنم.

وی در خصوص اینکه ترجیحش این است که با توجه به اینکه در سال های پایانی فوتبال خود قرار دارد، با پارس جنوبی در فصل آینده ادامه دهد و یا تیم دیگری را انتخاب می کند، بیان کرد: شما الان دفاع وسط ها را ببینید؛ هر چه سنشان بالاتر می رود، بهتر از تجربیات خود استفاده می کنند. سیدجلال را ببینید که چقدر خوب بازی می کند. به نظرم هر تیمی یک مدافع وسط باتجربه نیاز دارد. الان هم خدا را شکر می کنم که از نظر روحی و روانی شرایط بسیار بهتری دارم و در بازی آخر هم توانستم یک پاس گل بدهم و بعد از چند هفته نبردن بالاخره بردیم. تیم ما صد در صد می تواند سهمیه بگیرد، چون این توانایی در کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد. در مورد فصل بعد باید بگویم که هنوز به فصل بعدی فکر نکردم و الان تمام تمرکزم این است که خوب باشم و دل هواداران را شاد کنم.

طیبی در مورد شرایط خود در تیم القطر و دلیل قطع همکاری با این تیم گفت: در ابتدای فصل مربی ما خیلی هجومی سیستم را انتخاب می کرد و من در ۹ بازی ۳ گل زدم که فکر می کنم آمار بالایی برای یک مدافع است. مربی که عوض شد ما از ۲ بازی ۴ امتیاز گرفتیم و من هم یک گل زدم. شیخ باشگاه هم از من راضی بود ولی به خاطر عذاب وجدانی که داشتم، شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم و چون هر روز هم شرایطم بدتر می شد و نمی توانستم خوب تمرین کنم، تصمیم گرفتن برگردم.

مدافع پارس جنوبی جم در خصوص کیفیت لیگ ستارگان قطر اضافه کرد: در قطر سه تیم السد، الریان و الدحیل قدرت زیادی دارند و بازی کردن در این سه تیم می تواند خوب باشد. این سه تیم فوتبالشان با بقیه تیم ها فرق می کند و بازی های خود را با اختلاف زیاد می برند. دلیل آن هم این است که ۴،۵ سال پیش بازیکنان حرفه ای به خدمت گرفتند و آنها را به تابعیت قطر درآوردند. الان هر یک از این سه تیم ۱۰ بازیکن خیلی خوب دارد.

طیبی در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار است به تیم ملی بازگردد، افزود: تمام تلاشم این است که با کمک آقای تارتار و سایر مربیان بار دیگر به تیم ملی برگردم و می دانم که این توانایی را دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج