۶۷۹۲۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شش گزینه منچستر یونایتد در صورت جدایی پوگبا

وبسایت نود: نشریه معتبر اکیپ خبر مهمی را در مورد احتمال جدایی پل پوگبا هافبک فرانسوی از منچستریونایتد و پیوستنش به رئال مادرید مطرح کرده است. این منبع ادعا کرده که پوگبا از بازگشت به یونایتد پشیمان است چرا که می توانست در رئال مادرید روند موفق تری داشته باشد.

اکیپ در گزارش خود اعلام کرده بود که پوگبا به فکر ترک منچستریونایتد است هر چند که بالاگه، خبرنگار اسپانیایی اسکای اسپورت این خبر را تکذیب کرده است. در هر صورت یکی از سوالات این است که در صورت جدایی پوگبا از یونایتد، مورینیو چه گزینه هایی را برای جانشینی وی در اختیار خواهد داشت؟

تونی کروس (رئال مادرید)


با توجه به بازنشستگی قریب الوقوع کریک، مورینیو به دنبال خرید هافک میانی است. اکسپرس اخیرا ادعا کرده که تونی کروس و لوکا مودریچ، دو هافبک رئال مادرید گزینه های مربی پرتغالی هستند هر چند که بعید است رئال مادرید به آسانی بخواهد دو هافبک خلاقش را از دست بدهد.

موسی دمبله (تاتنهام)


دمبله به علت مصدومیت نتوانسته پیشرفت قابل انتظار را در دوران فوتبالش داشته باشد اما در بازی تاتنهام و یووه در لیگ قهرمانان نشان داد که می توان به عنوان یک بازیکن باهوش روی او حساب کرد. او بازیکنی دریبل زن است که دید خوبی دارد و می تواند برای هر تیم بزرگی در فوتبال دنیا بازی کند.

سرگی میلیانکوویچ ساویچ (لاتزیو)


در ماه دسامبر شایعات زیادی در مورد جدایی ساویچ از لاتزیو با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند مطرح شده بود و گفته می شد که این بازیکن با انتقال به یونایتد تبدیل به گران ترین خرید تاریخ شیاطین سرخ می شود. این بازیکن صربستانی می تواند در خط هافبک همان وظایفی که مورینیو از او می خواهد را انجام بدهد. این بازیکن ۲۲ ساله می تواند در تیمهای بزرگ مسیر پیشرفتش را به درستی طی کند.

جورجینیو (ناپولی)


مطبوعات محلی منچستر گزارش دادند که جورجینیو از ناپولی می تواند دیگر گزینه منچستریونایتد باشد. این بازیکن از نظر کنترل توپ شبیه ساویچ است هر چند که قوای بدنی متفاوتی نسبت به او دارد. جورجینیو در خط هافبک ناپولی نقشی کلیدی دارد.

آرتورو ویدال (بایرن مونیخ)


هافبک شیلیایی سالهاست که نامش پیرامون تیمهای لیگ انگلیس مطرح می شود. او یک بازیکن جنگنده در میانه زمین است. او بارها گفته که دوست دارد در بایرن مونیخ بماند هر چند که هم تیمی شدن با الکسیس سانچز در منچستریونایتد شاید نظر او را در مورد آینده اش تغییر بدهد.

اسکات مک تومینای (منچستریونایتد)


البته مورینیو این فرصت را هم دارد تا به آکادمی منچستریونایتد نگاه کند. مک تومینای از نظر بازیسازی به خوبی پوگبا نیست اما می تواند آینده درخشانی داشته باشد چرا که در فاز دفاعی بازیکن خوبی است. البته بعید است که هواداران یونایتد به بازیکنی نه چندان سرشناس رضایت بدهند و برای جانشینی پوگبا به دنبال خرید کهکشانی خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج