۶۷۹۳۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا ذوب‌آهنی‌ها از تیم‌ملی خط خوردند؟

بازیکنان ملی‌پوش ذوب آهن یک ماه است که از لیست کی‌روش برای حضور در کمپ‌های یک روزه تیم‌ملی حذف شده‌اند و همین مسأله فوتبال ایران را دوباره در آستانه بحران قرار داده است.

شهروند: بازیکنان ملی‌پوش ذوب‌آهن یک ماه است که از لیست کی‌روش برای حضور در کمپ‌های یک روزه تیم‌ملی حذف شده‌اند و همین مسأله فوتبال ایران را دوباره در آستانه بحران قرار داده است. ماجرایی که ممکن است در آینده برای ملی‌پوشان چند باشگاه دیگر تکرار شود به‌ویژه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا که بتوانند از گروه خود صعود کنند و به مرحله حذفی برسند.

حذف ملی‌پوشان ذوب‌آهن توسط کی‌روش

کارلوس کی‌روش قبلا رسما اعلام کرده بود بازیکنانی که در کمپ‌های یک روزه حضور پیدا نکنند ممکن است شانس حضور در تیم‌ملی و جام‌جهانی را از دست بدهند. به همین ترتیب باشگاه‌ها تصمیم گرفتند برای برگزاری این اردوها با مرد پرتغالی همراهی کنند. منتهی امیر قلعه‌نوعی قبل از دیدار با آیزاول هند در پلی‌آف آسیا اجازه حضور ملی‌پوشان خود در تمرینات ریکاوری تیم‌ملی را نداد. این اتفاق با دلخوری کارلوس کی‌روش همراه شد و از آن به بعد دیگر مرتضی تبریزی،‌ اکبر ایمانی،‌رشید مظاهری را به تیم‌ملی دعوت نکرد و به نظر می‌رسد که این روال ادامه هم خواهد داشت.

قلعه‌نوعی از کی‌روش تشکر کرده بود

نکته قابل تأمل اینجاست که در آن زمان که قلعه‌نوعی رسما اجازه حضور ملی‌پوشان خود در اردوهای یک روزه را نداد این طور اعلام شد که کی‌روش با این درخواست موافقت کرده است. سرمربی ذوب‌آهن حتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «جا دارد از آقای کی‌روش تشکر کنم. من با ایشان صحبت و خواهش کردم که با توجه به نزدیکی دیدارهای ذوب‌آهن و این‌که ما یک بازی آسیایی را نیز در پیش داریم، در تمرین ریکاوری این هفته ملی‌پوشان‌مان حاضر نباشند که ایشان قبول کرد.»

گروکشی کی‌روش و ترس ملی‌پوشان

در شرایط کنونی فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف درخواست کی‌روش را برای عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در مسابقات مرحله حذفی تیم‌هایی که به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند، روشن نکرده است. رفتار کی‌روش درباره بازیکنان ذوب‌آهن و دعوت نکردن آنها به اردوها عملا خط و نشان این مربی برای تمامی بازیکنان دیگر سایر باشگاه‌ است و با توجه به اهمیت جام‌جهانی برای بازیکنان ترس از خط خوردن می‌تواند ضربه‌ای مهلک به عملکرد باشگاه‌ها بزند. واکنش سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم در این خصوص جالب است. او گفته است: ‌«من در جریان دلیل دعوت نشدن بازیکنان ذوب‌آهن به تیم‌ملی نیستم. این‌که چه بازیکنانی به تیم‌ملی دعوت شوند، براساس سیاست‌های کاری و سلیقه سرمربی تیم‌ملی صورت می‌گیرد و کسی هم دخالتی انجام نمی‌دهد. ما نیز به تصمیم آقای کی‌روش احترام می‌گذاریم. بازیکنان ما کاملا آماده هستند و مثل سرباز در اختیار تیم‌ملی‌اند؛ هر زمان که سرمربی تیم‌ملی صلاح بداند آنها را دعوت می‌کند و من اطلاعی درباره مسائل دیگر ندارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ اسیا

      این کی‌روش هم شورشو درآورده اگه یه کوچولو دیگه بهش رو بدن میگه لیگ و لیگ قهرمانان تعطیل کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج