جاباما
۶۷۹۴۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برگزاری دربی تبریز در هاله‌ای از ابهام

با توجه به اینکه روز گذشته به دلیل بارش شدید باران دربی تبریز لغو شد در حال حاضر بارش برف باعث شده تا برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس: روز گذشته قرار بود دربی تبریز بین دو تیم ماشین‌سازی و شهرداری در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود اما به دلیل بارش شدید باران و با توجه به جمع شدن آب در سطح زمین این بازی لغو شد و طبق قانون قرار شد که ظرف ۲۴ ساعت این دیدار برگزار شود اما با توجه به اینکه شب گذشته بارش شدید برف در تبریز شدت گرفت و در حال حاضر هنوز هم ادامه دارد ممکن است این بازی به خاطر شرایط جوی و شرایط نامساعد زمین دوباره لغو شود.

در همین خصوص تقیون رئیس هیأت فوتبال استان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه احتمال لغو دوباره این دیدار وجود دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم بارش برف در شهر تبریز ادامه دارد. کاورهای مخصوصی از روز قبل روی چمن ورزشگاه بنیان‌دیزل کشیده شده و هنوز هم برداشته نشده اما مقداری آب روی سطح و زیر چمن جمع شده است که باید این روکش برداشته شود، آب از روی زمین خارج شود تا شرایط بازی فراهم شود اما در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. ساعت ۱۴ دو تیم به ورزشگاه می‌آیند تا بازی برگزار شود. همه چیز به نظر داور بستگی دارد، ممکن است بازی کنسل شود و ممکن است این بازی طبق نظر داور برگزار شود. همه ما دوست داریم این دیدار برگزار شود اما با توجه به شرایطی که وجود دارد نظر داور در خصوص برگزاری این دیدار بسیار مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج