۶۷۹۵۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برهانی: انتقال پاس به همدان غیرکارشناسی بود

مهاجم پیشین استقلال گفت: انتقال پاس تهران به همدان غیر کارشناسی بود و اثرات آن بعداً مشخص شد.

خبرگزاری مهر: آرش برهانی در خصوص سقوط پاس همدان به لیگ دسته سوم گفت: متأسفانه تیمی که یکی از قطب های فوتبال ایران بود به دلیل تفکر غیرکارشناسانه از تهران به همدان منتقل شد و سپس به لیگ دسته دو و در پایان هم دیدیم به دسته سوم سقوط کرد.

وی تأکید کرد: روزی که قرار شد پاس از تهران به همدان منتقل شود، همه مخالف این کار بودند و می دانستند که آینده خوبی برای پاس وجود نخواهد داشت اما نمی دانم آقایان چه فکر کردند که چنین تصمیمی گرفتند و پاس را به همدان بردند.

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: من عرق خاصی به پاس دارم. بیش از ۹۰ بازی برای این تیم انجام دادم و روزهای خوبی را در این تیم داشتم. پاس یک تیم ریشه دار و قدیمی است. از لحاظ امکانات کاملاً حرفه ای بود و بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کرد اما متأسفانه انتقالش باعث شد تا این تیم به نابودی کشیده شود.

برهانی یادآور شد: من ۳۸ گل برای پاس زدم و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم، توسط همایون شاهرخی به تیم ملی دعوت شدم. بعد از آن، برانکو نیز مرا به تیم ملی دعوت کرد و خاطرات بسیار خوبی با این تیم داشتم اما نمی دانم ۱۰-۲۰ سال آینده اگر کسی از من خواست سوال کند، چه جوابی به او بدهم! اصلا در آن زمان پاسی وجود خواهد داشت یا خیر؟

وی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان باز هم به فکر این تیم باشند. به نظر من هنوز هم می توان این تیم را نجات داد و با یک برنامه ریزی دقیق این تیم را از شرایط کنونی بیرون آورد و این تنها به حمایت مسئولان نیاز دارد.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال هم گفت: چند جلسه با افتخاری و توفیقی داشتم و به توافقات خوبی دست پیدا کردیم و توانستم ممنوع الخروج بودنم را برطرف کنم. البته یک امضای دیگر باقی مانده و قرار است به سفر بروم و بعد از برگشت با توافقاتی که با افتخاری داشته ام، مطمئنا مشکل مطالبات برطرف خواهد شد.

برهانی که با رادیو تهران صحبت می کرد، در خصوص حضور استقلال در لیگ قهرمانان هم تأکید کرد: این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد. البته بازیکنان باتجربه ای هم در استقلال هستند که می توانند در لیگ قهرمانان موفق باشند. آبی پوشان فردا یک دیدار برابر الهلال خواهند داشت که این تیم بسیار پرمهره است و بازیکنان خوبی دارد و اعتقاد دارم یک دیدار بسیار خوب را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدوارم استقلال بتواند در این بازی موفق باشد.

وی درباره «مامه تیام» بازیکن خارجی تیم استقلال نیز گفت: بازی او را دیدم، به نظر من با توجه به اینکه هواداران به او دل بسته اند و می خواهند مشکل گلزنی تیمشان با این بازیکن حل شود، او می تواند در امر گلزنی برای استقلال موثر باشد و نیاز آبی پوشان به یک مهاجم شش دانگ را برطرف کند. البته نمی توان به طور صد درصد در باره این بازیکن صحبت کرد زیرا او هنوز کاملاً در استقلال جا نیفتاده است.

برهانی در پایان و در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید، خاطرنشان کرد: مدتی سرمربی داماش بودم که کنار کشیدم و الان هم با دوستان فوتبالی ام می نشینیم و درخصوص فوتبال صحبت می کنیم و هیچ کار خاص دیگری انجام نمی دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج