۶۷۹۵۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ذن‌فون ۵ ایسوس، با طراحی مشابه با آیفون X

ایسوس پیش تر تأیید کرده بود که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ و به طور دقیق در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) از سری جدید گوشی های هوشمند اندرویدی خود رونمایی خواهد کرد. در این مراسم باید انتظار معرفی حداقل دو گوشی را داشته باشیم: ذن فون ۵ و ذن فون ۵ لایت ایسوس. اما این که تا این لحظه چه اطلاعاتی از این دو گوشی داریم را در ادامه مطلب با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

وبسایت سخت افزار: ایسوس پیش تر تأیید کرده بود که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ و به طور دقیق در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) از سری جدید گوشی های هوشمند اندرویدی خود رونمایی خواهد کرد. در این مراسم باید انتظار معرفی حداقل دو گوشی را داشته باشیم: ذن فون ۵ و ذن فون ۵ لایت ایسوس. اما این که تا این لحظه چه اطلاعاتی از این دو گوشی داریم را در ادامه مطلب با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ذن‌فون ۵ ایسوس، با طراحی مشابه با آیفون X

به نظر میرسد که شکاف معروف آیفون 10 که در ابتدا چندان مورد استقبال مخاطبانش قرار نگرفته بود، رفته رفته در بازار گوشی های هوشمند محبوب تر می شود و سازندگان موبایل یکی پس از دیگری قصد دارند که طراحی شبیه به این گوشی را در گوشی های خود اعمال کند. نسخه استاندارد ذن فون 5 نیز با تصویری که امروز منتشر شده و منتسب به این گوشی است، گویا دارای شکافی مشابه با آیفون 10 در بالای پنل نمایشگر خود خواهد بود.

ذن‌فون ۵ ایسوس، با طراحی مشابه با آیفون X

طبق آنچه که از تصویر بالا مشخص است، لبه باریکی در بالای پنل جلوی نمایشگر واقع شده است که محل قرارگیری دوربین جلو، بلندگو و چند سنسور می باشد. قابل پیش بینی بود که ایسوس هم از دیگر ترند این روزهای دنیای موبایل، یعنی نسبت ابعاد صفحه نمایش ۱۸:۹ در ساخت گوشی های جدید خود پیروی کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پورت USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد. ذن فون ۵ که با اندروید ۸.۰ اوریو به بازار خواهد آمد احتمالا دارای دوربینی دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی باشد.

ذن فون ۵ قرار است در دو مدل، که یک مدل آن دارای اسلات دوگانه سیم کارت است عرضه شود. جنس بدنه هر دو از شیشه و آلومینیوم خواهد بود. اینکه چه زمانی گوشی های آینده ایسوس برای فروش در دسترس قرار میگیرند، هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما مسلماً این شرکت در زمان معرفی آنها در کنگره جهانی موبایل به این موضوع اشاره خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج