جاباما
۶۷۹۵۸۳
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

آمادگی کانادایی‌ها برای بررسی سقوط هواپیما

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شرایطی که هیات هفت نفره فرانسوی امشب (دوشنبه) به ایران می‌رسند تا ابعاد مختلف این سانحه را بررسی کنند، کانادایی‌ها نیز به عنوان سازندگان موتور هواپیما اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به ایران کمک کنند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شرایطی که هیات هفت نفره فرانسوی امشب (دوشنبه) به ایران می‌رسند تا ابعاد مختلف این سانحه را بررسی کنند، کانادایی‌ها نیز به عنوان سازندگان موتور هواپیما اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به ایران کمک کنند.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: پس از سقوط هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، مکاتباتی با فرانسوی‌ها برای بررسی علل ‌دقیق این حادثه که به ایران بیایند، صورت گرفت و اعلام شد که از سوی آنها یک تیم هفت نفره به ایران می‌آید و امشب (دوشنبه) به ایران می‌رسند.

وی درباره اعلام آمادگی کانادایی‌ها نیز در این رابطه توضیح داد: در این زمینه صحبتی صورت نگرفته است، اما آنها اعلام کرده‌اند که در صورت نیاز به ما کمک خواهند کرد.

همچنین در کنار تداوم عملیات تجسس برای یافتن لاشه هواپیما جلسه هماهنگی کمیته‌ قضایی بررسی سانحه نیز در سازمان هواپیمایی کشور تشکیل شده است که این جلسه به دستور دادستان کل کشور و با حضور مقامات قضایی، نماینده وزیر راه و شهرسازی، مدیران عامل و مسئولان شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان بررسی سانحه برگزار شده است.

در این جلسه پس از جمع بندی مباحث دستگاه قضایی در خصوص حل و فصل مشکلات و همکاری همه جانبه برای بررسی ابعاد این حادثه تاکید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کانادایی ها اگر میخواهند به ملت ایران کمک کنند باید اون دزد های اموال ملت ایران مانند خاوری وامثال انها را به ایران تحویل دهند

    • بدون نام

      ۱۶:۵۹ همه دنیا باید به ماکمک کنن جز مسعولان خودمون؟ اگه ما جاشون بودیم تحویل میدادیم؟

    • بدون نام

      ۱۷:۱۸دقیقا باهات موافقم.

    • بدون نام

      نباید بگذاریم خارجی ها بیایند. چون اینها قصد دارند مارمولک وارد کشور کنند و جاسوسی کنند و علت سقوط هواپیما را کشف کنند که به خودمان مربوط است و جزو اسرار داخلی است

    • بدون نام

      دست مسولان به دامان کانادا شد

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      17:53تو یکی نظر نده.

    • بدون نام

      خاوری هرچه دزدیده نوش جونش ،اگه اون نمیدزدید یکی دیگه میبرد

    • بدون نام

      هییییس،حسین شریعتمداری نشنوه

    • بدون نام

      عاشق خارجی ها هستم...نمیدونم ولی یه حس دوس داشتنی قوی نسبت به خارجی ها تو وجودمه..از بس از منطق و راه روش ایران به تنگ امدم له له میزنم برا کانادا فرانسه المان قربونشون برم با بهشتی که برا مردمشون ساختن و تکنولوژی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج