۶۷۹۹۶۴
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

جزییات جدید از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

استاندار اصفهان گفت: تا این این لحظه هنوز جنازه‌ای پیدا نشده است و به احتمال زیاد همه سرنشینان هواپیما کشته شده باشند چرا که این نوع برخورد از سخت‌ترین نوع برخوردهای هواپیمایی محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: استاندار اصفهان گفت: تا این این لحظه هنوز جنازه‌ای پیدا نشده است و به احتمال زیاد همه سرنشینان هواپیما کشته شده باشند چرا که این نوع برخورد از سخت‌ترین نوع برخوردهای هواپیمایی محسوب می‌شود.

محسن مهرعلیزاده در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده اظهار کرد: این هواپیما در ارتفاع ۱۳ هزار پایی با کوه برخورد کرده است و اگر یک مقدار از سمت راست حرکت می‌کرد، می‌توانست قله را رد کند اما به هر دلیلی که ما نمی‌دانیم به این منطقه برخورد کرد. پس از مشخص شدن محل سقوط هواپیما، کارشناسان شرکت آسمان به منطقه رفتند و آرم هواپیما نیز مشخص شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که تا غروب همه نیروها را در این منطقه تخلیه کنیم و تا جایی که توان دارند هر آن چیزی که هست به پایین منتقل کنند.

استاندار اصفهان در خصوص زنده ماندن افراد گفت: به نظر می‌رسد که همه سرنشینان کشته شده باشند چرا که بیشتر از ۴۸ از اتفاق می‌گذرد و هوا در منطقه بسیار سرد است.

مهرعلیزاده ادامه داد: تا ساعت ۱۰ صبح فردا فرصت داریم که هر آنچه که عملیات داریم انجام دهیم، چرا که طبق پیش بینی‌ها از ساعت ۱۰ صبح فردا وضعیت جوی اجازه پرواز بالگردها را نخواهد داد و این موضوع تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

استاندار اصفهان ادامه داد: عملیات دوباره از روز شنبه از سرگیری خواهد شد، چرا که به احتمال زیاد از ظهر چهارشنبه عملیات در منطقه متوقف می‌شود.

مهرعلیزاده تاکید کرد: تا به این لحظه هنوز جنازه‌ای پیدا نشده است و منطقه برخورد جزو استان اصفهان محسوب می‌شود. اولین بالگردی هم که توانسته لاشه را ببیند، بالگرد سپاه بوده است.

وی با بیان این‌که این سقوط جزو سخت‌ترین نوع برخورد هواپیماها محسوب می‌شود،‌ به احتمال زیاد اجساد به سه تا چهار قسمت تقسیم شده باشند و همین موضوع کمی کار را برای جست و جو دشوار می‌کند،‌ هر چند که در حال حاضر ۲ هزار نفر در منطقه نیروی متخصص حضور دارند و سعی می‌کنند جست و جو را تا جایی که برای‌شان امکان پذیر باشد سریع‌تر انجام دهند.

وی تاکید کرد: ارتش براساس ارتباطاتی که با نیروهای جهان دارد توانسته بود که از رادارهای خود و هم‌چنین تصاویر دیگر کشورها از جمله روسیه استفاده کند و تقریبا می‌شود گفت که محل دقیق مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه نیروهای بسیج شده سریع‌تر به منطقه برسند و بتوانیم تا قبل از ساعت ۱۰ صبح فردا، حداقل اجساد را تا جایی که ممکن است به پایین منتقل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی شرایط جوی در آن منطقه اینقدر نامساعد است چگونه به این هواپیما که در ارتفاع پائین حرکت می‌کند اجازه پرواز داده شد :؟

      پاسخ ها

      • فرشاد

        عزیز جان ارتفاعش پایین آمده به چه علت خدا داند..

    • بدون نام

      ببخشید برخورد اسون رو لطفا توضیح دهید ۲ نمره

    • جوان ایرانی

      آخر هم خودتون عرضه نداشتید لاشه هواپیمارو پیدا کنید از کمک روسیه استفاده کردید تا بتونید محل دقیق هواپیما رو پیدا کنید
      خدایا ما چی میکشیم تو این مملکت......

    • بدون نام

      انقدر کشش دادن تا فعالهای محیط زیست اگه زنده موندن یخ بزنن ولیا جای به اون رندی رو چطور دو روزه ندیدن!

    • سعید

      کوه های اصفهان خیلی بلند وخطرناک هستن

    • بدون نام

      منظورتون سه تا چهار قسمت مساویه یا نه؟!!!!!واقعأ که!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج