۶۸
۳ نظر
۵۰۲۷
۳ نظر
۵۰۲۷
پ

جوایز گروه پرشین استار

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار

با عنایت به برگزاری مسابقه ای در گروه اینترنتی پرشین استار ، اولین دوره ی اعطای جوایز مجله اینترنتی برترینها به برندگان این مسابقه نیز در حال انجام است و بدینوسیله اعضای شرکت کننده می توانند از لیست جوایزی که بشرح ذیل می باشد اطلاع حاصل نمایند. توضیح اینکه جایزه برندگان شامل اختصاص "اشتراک یکساله یکی از مجلات" زیر و به "انتخاب شخص برنده" می باشد.

مجله زندگی ایده آل :

مجله زندگی ایده آل با بهره مندی از هیئت تحریریه بسیار توانمند که در عین جوانی به اوج پختگی مطبوعاتی رسیده و دنیایی از عناصر ایده آل را به دیگران هدیه می کنند. صفحه بندی متفاوت، کیفیت بسیار بالا در چاپ، چیدمان حرفه ای و عکس های جذاب از دیگر ویژگی های این رسانه است که این امر موجب شده به عنوان اولین نشریه ایرانی در بازار مطبوعات به عنوان پیشرو مجلات کیفیت محور شناخته شود.

مطالب مجله زندگی ایده آل مشتمل بر موضوعاتی در زمینه های سلامت و بهداشت، مد، زیبایی، تناسب اندام، ورزش، تغذیه، دكوراسیون، روانشناسی و موفقیت و همچنین معرفی چهره های موفق جامعه شامل هنرمندان شناخته شده سینما و تلویزیون می باشد. مجله زندگی ایده آل اولین نشریه ایرانی دارای مدیریت کیفیت ( ISO ۹۰۰۱ ) است.

تعداد صفحات : حداقل ۱۸۰ صفحه

انتشار : هر دو هفته یکبار (۲۴ شماره در سال)

قیمت هر شماره : ۲۰۰۰ تومان

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار



مجله سیب سبز :

مجله سیب سبز یکی از معدود مجلاتی است که برای اولین بار در ایران و بر اساس استاندارد های جهانی، قطع متفاوت، چاپ و گرافیک عالی منتشر شده و همه اعضای یک خانواده ایرانی می توانند با افتخار آن را بخوانند. چراکه تحریریه ویژه سیب سبز در کنار این ویژگی ها مجله ای را تهیه میکند که هیچ کس نمی تواند از خیر خواندن آن بگذرد.

مطالب مجله سیب سبز مشتمل بر موضوعاتی در حوزه سلامت، تغذیه و آشپزی، معرفی امکانات ورزشی، بهداشت پوست و مو، روان شناسی و مهارت های زندگی، سلامت مادر و کودک، سلامت سالمندان، مشاوره پزشکی و عناوین جذاب برای دختران و پسران می باشد.

تعداد صفحات : حداقل 180 صفحه

انتشار : هر دو هفته یکبار (24 شماره در سال)

قیمت هر شماره: 2000 تومان

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار


مجله منزل :

مجله منزل گذشته از اینکه با کیفیت مطلوب در نوع کاغذ، طراحی، چاپ و صحافی ارائه می گردد، حرف های ناگفته ای برای مخاطبان خود در مبحث منزل دارد. ویژگی های مجله منزل را میتوان به رویکرد آموزش و ترویج اصول طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی با ارائه نکات کاربردی در طراحی و چیدمان منزل از نگاه کارشناسان و همینطور ایجاد فضاهای مناسب جهت معرفی استعدادها در حوزه معماری و طراحی داخلی، خلاصه کرد.

محتوای مجله منزل مشتمل بر ارائه انواع مدلهای طراحی و دکوراسیون، معرفی معماران و طراحان برتر، ایده های نمای ساختمان، فضا سازی و معماری محوطه، کاشت و نگه داری گل وگیاه، شیوه های ساخت و ساز متناسب با فرهنگها و اقلیم ها، ایمنی و سلامت منزل، گفتگو با هنرمندان در خصوص دکوراسیون، گزارش بازار محصولات، لوازم و کالاهای مربوط به خانه و ارائه نوآوری ها و مدل های روز ایران و بازار بین الملل می باشد.

تعداد صفحات : حداقل ۱۵۰ صفحه

انتشار : ماهیانه (۱۲ شماره در سال)

قیمت هر شماره : ۲۰۰۰ تومان

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار


مجله پردیس :

مجله پردیس یک ژورنال واقعی از زندگی آدم هاست. تصویری نزدیک تر از کسانی که مورد توجه رسانه هستند و البته یک سری حرف های ساده و همه فهم درباره زندگی شخصیت های آشنا. داستان ها در پردیس سهم شان از همه بیشتر است. در صفحات این مجله دائم قهرمان ها و ضد قهرمانان داستان زندگی شان را برای ما می گویند و جزئیات همیشه دوست داشتنی زندگی دیگران را می شنویم.

این همه نشانه در پردیس می گوید که مجله ایست برای تمام فصول، همه ماهها و همه روزها و قاعدتا وقتی این قدر زندگی در پردیس ملموس باشد جای همه آگهی ها و تبلیغ ها و برندها و نام های معتبر که برای زندگی بهتر من و تو تلاش می کنند در آن خالی نخواهد بود. پردیس خانه همه نام های معتبر و آشناست.

تعداد صفحات : حداقل 180 صفحه

انتشار : ماهیانه (12 شماره در سال)

قیمت هر شماره: 2000 تومان

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار


مجله شهرزاد :

شرایط امروز طلب می کند که اقشار خاص برای دستیابی به اطلاعات مورد نظرشان به رسانه های تخصصی مراجعه کنند و در این راستا مجله شهرزاد به عنوان تنها نشریه ای که در زمینه کودک یاری منتشر می شود و در واقع همان رسانه ای است که والدین بویژه پدر و مادرهای جوان و امروزی به آن احتیاج دارند تا با روش های نوین تربیت کودک آشنا شوند و همینطور بدانند که چگونه باید نیازهای کودکان خود را بر آورده کنند.

مجله شهرزاد علاوه بر کیفیت ویژه در نوع کاغذ، چاپ با طراحی حرفه ای و چشم نواز، بعنوان یک مشاور مادران و پدران شامل مباحثی در حوزه سلامت، تربیت و نگهداری کودکان، ارائه مفیدترین یافته ها در زمینه تغذیه، روانشناسی، آموزش، پوشاک، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، ورزش، حقوق، حوادث و ... همراه با معرفی معتبرترین و جدیدترین محصولات و خدمات مناسب برای کودکان در عرصه های مختلف می باشد.

تعداد صفحات : حداقل ۱۲۰ صفحه

انتشار : ماهیانه (۱۲ شماره در سال)

قیمت هر شماره: ۲۰۰۰ تومان

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار


مجله گزارش بازار

در دنیای امروز، بی شک اکثریت مردم از مصرف کنندگان بالقوه محصولات دیجیتال هستند بطوریکه ضرورت یک راهنمای جامع خرید محصولات دیجیتال نیز محسوس است و مجله گزارش بازار در جهت آگاهی بخشیدن به مخاطبان ایرانی از اطلاعات کالاهای دیجیتال موجود در بازار ایران از قبیل موبایل، لپ تاپ، تلویزیون، سینمای خانگی، دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، پلیرهای پخش موزیک، کنسول های بازی و ... منتشر می شود.

مجله گزارش بازار یک پل ارتباطی بین مصرف کنندگان و دنیای دیجیتال است. بدینگونه که معرفی ویژگی های فنی و قیمت برندهای معتبر موجود در بازار ایران، بررسی نقاط قوت و وجوه تمایز هر محصول، ارائه تصاویر کامل از هر محصول در زوایای مختلف، آموزشهای کاربردی مرتبط و معرفی نمایندگی های معتبر فروش در ایران از عناوین کار این رسانه است تا تصمیم گیری آگاهانه را در سایه اطلاعات صحیح برای مخاطبانش فراهم آورد.

تعداد صفحات : حداقل 250 صفحه

انتشار : ماهیانه (12 شماره در سال)

قیمت هر شماره: 4500 تومان

جوایز برندگان مسابقه گروه اینترنتی پرشین استار

توجه : قیمت های فروش درج شده در توضیحات هر مجله صرفا جهت اطلاع و برآورد اشتراک سالیانه است و لذا تنها اختصاص اشتراک سالیانه به برندگان این مسابقه بصورت رایگان خواهد بود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sina

      سلام خسته نباشید . تشکر از ایده های بسیار جالبتان . ارزوی موفقیت برای شما عزیزان خستگی ناپذیر. یک جایزه هم به کسی که این ایده جدیدرا داده بدهید. منم در خدمتتان هستم. با تشکر سینا

    • میثم

      مطالب به روزنددستتون درد نکنه .اگر امکان داشته باشه مطالب رو به صورت بسته ای-موضوعی ارسال کنید خیلی بهتره مثلا بسته ی علمی حاوی چند ایمل یا بسته ی فناوری و...

    • علی

      س ممنون از برنامه خوبتون ازشبکه شماتمسی با من گرفتن گفتن برنده برای ایفون شش شدم ولی هر چه تمس گرفتم موفق نشدم تقاضای

      پیگیریشما رودارم باتشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج