جاباما
۶۸۰۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وزارت صنعت: فرانسوی‌ها بدعهدی نکرده‌اند

به دنبال انتشار برخی اخبار درباره قراردادهای خارجی خودروسازان، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را جهت شفافیت هر چه بیشتر به نقل از منصور معظمی - رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - ارایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال انتشار برخی اخبار درباره قراردادهای خارجی خودروسازان، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را جهت شفافیت هر چه بیشتر به نقل از منصور معظمی - رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - ارایه کرد.

این توضیحات به این شرح است:" میزان تولید پژو ۲۰۰۸ از ابتدای شروع تاکنون یک هزار و ۷۰۰ دستگاه بوده و با اندکی تأخیر براساس برنامه ثبت نامی در حال تحویل است.

همچنین براساس قرارداد سایپا - سیتروئن، کار مطابق با برنامه در حال پیشرفت است و امیدواریم در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۷ اولین محصول تولید مشترک وارد بازار شود.

در مورد قرارداد رنو به دلیل اینکه طرف ایرانی نتوانسته سایت مورد توافق را در اختیار مشارکت قرار دهد کار اجرایی شروع نشده است که البته خوشبختانه این کار در مرحله اتمام است، بنابراین هیچگونه بدعهدی از طرف فرانسوی‌ها نبوده و کار طبق روال در حال انجام است.

گفتنی است خوشبختانه خودروسازان داخلی ۱۸ درصد افزایش تولید از ابتدای امسال تا نیمه دی‌ ماه نسبت به مدت مشابه قبل داشته‌اند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دریادل

      مدیران بدبخت غربزده.باز دوباره تحریم میکننتون و میرن.شما میمونین و یه مشت وسایل که بلد نیستین استفاده کنین.حداقل باید انتقال فناوری صورت بگیره تا در صورت شانه خالی کردن از تعهدشون کار تولید به مشکل نخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج