جاباما
۶۸۰۰۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شفیعی: قهرمانی پرسپولیس مسجل است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد که بازی روز گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برای آنها حکم مرگ و زندگی را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: خالد شفیعی درباره پیروزی ۲ بر صفر ذوب‌آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان، اظهار داشت: ما می‌دانستیم که بازی سختی داریم، آن هم مقابل تیمی که نتایج خیلی عالی در لیگ کشورش گرفته و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی اولش را با اختلاف برده بود. می‌دانستیم که یک بازی سنگین داریم و به نوعی بازی مقابل لوکوموتیو برای ما بازی مرگ و زندگی بود. از همان اول با این دید وارد زمین شدیم که فقط سه امتیاز را بگیریم و خدا را شکر این‌طور هم شد و مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

وی افزود: در بازی قبلی‌مان مقابل الدحیل ما خیلی خوب بازی کردیم و شروع خوبی داشتیم. تا دقیقه ۷۰ هم خیلی فوتبال قشنگی بازی کردیم،‌ اما بعد از آن شاید خودمان بازی را «شُل» گرفتیم و شاید هم به‌دلیل عدم تمرکز بازی را باختیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دیدار روز شنبه تیمش مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها سختی‌ها و شرایط خاص خودش را دارد. پدیده هم تیم خوبی است که بازیکنان و کادر خیلی خوبی دارد. بازی‌مان مقابل پدیده بازی حساسی است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که سربلند از زمین بیرون بیاییم.

شفیعی در پاسخ به این سؤال «آیا با توجه به اختلاف ایجاد شده بین پرسپولیس و سایر رقبا، آیا ذوب‌آهن امیدی به قهرمانی و رسیدن به شاگردان برانکو دارد؟»، تصریح کرد: آدم باید واقعیت را بگوید؛ اگر واقع‌بینانه بگویم، پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل است، اما ما هم تمام تلاش‌مان این است که رده دوم جدول را نگه داریم و ان‌شاءالله سهمیه سال آینده را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم.

وی راجع‌به عملکرد خودش در ذوب‌آهن و اینکه امیر قلعه‌نویی و سعید آذری پس از شکست هفته گذشته تیم‌شان مقابل الدحیل از عملکرد برخی بازیکنان این تیم ناراضی بودند، گفت: در مورد عملکرد سایر بازیکنان من نمی‌توانم نظری بدهم، چون در حیطه اختیارات من نیست و کادر فنی باید راجع‌به آن صحبت کند. در مورد عملکرد من هم کادر فنی باید نظر بدهد. فقط این را می‌توانم بگویم که من نه در ذوب‌آهن، بلکه هر جایی که بودم سعی کردم با تمام وجود کار کنم و از جان مایه بگذارم. هر جایی که باشم و بروم، همین «سبک و سیاق» را ادامه می‌دهم، چون در متکب من کم‌کاری و خدایی نکرده کم‌فروشی نیست. خصلتم این است که «بد باخت» هستم و دوست دارم همیشه برنده باشم. همه تلاشم را می‌کنم که در ذوب‌آهن هم به نحو احسن خواسته‌های قلعه‌نویی را پیاده کنم، ولی اینکه بعضی وقت‌ها نمی‌شود دیگر ببخشید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج