۶۸۰۰۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: هر روز می‌جنگم تا مربی رئال بمانم

زیدان هرگونه شایعات جدایی اش از رئال در انتهای فصل را تکذیب کرد.

ورزش سه: رئال فردا در زمین لگانس بازی عقب افتاده خود را برگزار خواهد کرد. دیداری که جنبه انتقامی هم دارد، چرا که به دست همین تیم از کوپا دل ری حذف شد.

زیدان در نشست خبری امروز خود گفت: « کاملا روی بازی با لگانس تمرکز کرده ایم. این اواخر به اوج بازگشته ایم و همه چیز خوب پیش می رود. روی دور برد قرار داریم و فردا این فرصت وجود دارد که این روند ادامه یابد. خیلی خوب خودمان را برای بازی با لگانس آماده کرده ایم و باید از همان شروع، با جدیت و تمرکز وارد میدان شویم.»

زیدان: هر روز می‌جنگم تا مربی رئال بمانم

متحول شدن رئال: « معتقدم که هدف ما همیشه یکسان است؛ ولی برخی مواقع فاکتورهایی دیگر تعیین کننده می شوند و اوضاع خوب پیش نمی رود. از حالا به بعد هر بازی اهمیت زیادی دارد. لالیگا برای ما بسیار مهم است و چیزی که می خواهم، تداوم در پیروزی هاست. نیمه دوم بازی با بتیس فوق العاده بودیم و با ادامه همین روند، شرایط در ادامه بهتر هم خواهد شد.»

استراحت دادن به رونالدو:« او در سنی قرار دارد که باید بیشتر استراحت کند. واضح است که در این مورد باهم حرف زده ایم. استراحت، هم به نفع خودش است و هم به نفع تیم. اینکه برخی مواقع بازی نکند؛ ولی او الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.»

زیدان: هر روز می‌جنگم تا مربی رئال بمانم

کم کاری بیل در زمین: « هرگز اینطور نیست. او همیشه سعی می کند تا بهترین بازی خودش را ارائه دهد. مهم این است که من به عنوان مربی، این حس را به همه بازیکنانم بدهم که مهره ای مهم برای تیم هستند. از همه نیز خواسته ام که وقتی در زمین هستند، تمام توان شان را بگذارند. بیل هم همیشه سعی داشته تا این خواسته را برآورده کند. در هر صورت آینده دست من نیست و گفتم که 85 ساله نیستم که ادعای خستگی داشته باشم.»

آینده: « در این مورد زیاد صحبت شده است. در نشست قبلی گفتم که مربیگری در رئال هر کسی را خسته می کند؛ ولی من جوانم و با 45 سال، هر روز در حال مبارزه برای حفظ جایگاه هستم. می خواهم سال های بیشتری در رئال بمانم و از دقیقه به دقیقه حضورم در این باشگاه لذت می برم. من عاشق مربیگری و کار کردن با این بازیکنان هستم.»

آسنسیو: « او یکی از بازیکنان مهم ماست و می دانم که چه کیفیتی دارد. مارکو هنوز خیلی جوان است و به حداکثر توانایی های خودش نرسیده. او می تواند بیشتر از اینها پیشرفت کند و امیدوارم همیشه همین قدر تعیین کننده باشد. البته نگاه من به همه بازیکنان یکسان است و همه برای من مهم هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج