جاباما
۶۸۰۱۰۵
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار کوثری: ۲ بار با دراویش صحبت کردیم، گوش نکردند

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تهران با تاکید بر اینکه اکنون نیروی انتظامی امنیت منطقه پاسداران را برقرار کرده است، گفت: شب گذشته و براساس تصمیم شورای تامین خواسته شد تا افرادی که ادعا شده برای حفاظت از ساختمان نورعلی تابنده آمده‌اند، محل را ترک کنند. دو بار با این افراد صحبت شد اما آنها گوش نکردند بنابراین تصمیم به جمع‌آوری آنها گرفته شد.

خبرگزاری ایلنا: سردار محمداسماعیل‌ کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اغتشاشات روز دوشنبه در خیابان گلستان هفتم گفت: مسئولیت اصلی برقراری نظم و امنیت در تهران با نیروی انتظامی به‌خصوص فاتب است. در صورتی که نیروی انتظامی درخواست کند بسیج هم به کمک ناجا می‌آید که براساس قانون و مصوبات شورای تامین و شورای امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته از طریق فضای مجازی تعدادی از هواداران فرقه دراویش وانمود می‌کردند که کسی نباید به آنها برخورد کند در حالی که این افراد اقداماتی را در محل انجام داده بودند و در منطقه حضور پیدا کرده و مشکلاتی را برای مردم و ساکنان آنجا ایجاد کرده بودند، اظهار داشت: براساس تصمیم شب گذشته شورای تامین که با حضور معاونت انتظامی و امنیتی وزارت کشور بوده، به این افراد تذکر داده شد و صحبت شد تا دست از اقدامات‌شان بردارند. از آنها خواسته شد تا افرادی که ادعا شده برای حفاظت از ساختمان نورعلی تابنده آمده‌اند، محل را ترک کنند. دو بار با این افراد صحبت شد اما آنها گوش نکردند بنابراین تصمیم به جمع‌آوری آنها گرفته شد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تهران افزود: در چنین شرایطی، نیروی انتظامی به همراه بسیج در نیمه شب اقدام به جمع‌آوری این افراد کردند و خوشبختانه آرامش به منطقه پاسداران تهران برگشته است.

کوثری در پاسخ به این سوال که آیا ناآرامی در خیابان گلستان هفتم امروز هم ادامه داشته است؟ تصریح کرد: خیر؛ نیروی انتظامی منطقه را در اختیار داشته و در آنجا تسلط دارد.

وی ادامه داد: قطعا به کسی اجازه داده نخواهد شد که در منطقه یا مناطقی ناامنی ایجاد کنند و بخواهند با قدری یک منطقه را در اختیار بگیرند. مسئولیت برقراری امنیت با نیروی انتظامی و سپس نیروهای امنیتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      واقعا که ازادی دادن واحترام گذاشتن به بعضی از افراد که به دنبال سواستفاده وبت کردن افراد هستن باید برخورد از نوع نص قانون اساسی میباشد صورت بگیرد وکسانی که در این موقعیت حساس منطقه ای دنبال اشوب هستند باید شدیدن برخورد شود ما قانون اساسی ورهبری داریم که بخاطر ش خون هزاران نفر ریخته شده حالا معلوم نیست این پاچه خواران دنبال چه هدفی برای دم تکان دادن برا ی دشمنان چه در استین دارن

    • بدون نام

      حتما جزو داعش بودم بعداشکامبگن کارصدام بوده

    • بدون نام

      باید دراویش گوش میدادند و در برابر نقشه بازداشت خودشان ساکت میماندند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چیزی ننوشتید که اصلا موضوع از چی شروع شده یعنی کی چیگار کرده که اینا امدن جلوی کلانتری

    • بدون نام

      شما ك دیدین یاسین تو گوش خر خوندنه چرا اقدام جدی نكردین؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج